زیر پوست شهر و برخی دانشگاه ها چه خبر است ؟

چطور یک بدهکار بزرگ بانکی کسب و کار موفق را به دیگران بیاموزد ؟ چطور کسی که تاکنون سه بار رسما ازدواج کرده و چندین بار تجربه ازدواج موقت داشته ، می تواند خانواده موفق را معرفی کند و آموزش " داشتن خانواده شاد " را به مردم ادائه نماید ؟

آموزش کسب و کار موفق توسط یک متخلف و بدهکار بانکی در گرگان / نفوذ در دانشگاه های گلستان در سایه بی تفاوتی مسئولین !

 به گزارش گلستان24، روز پنجشنبه 29 بهمن ماه قرار است « همایش بزرگ کارآفرینی با نام "دوست داری کسب و کارتو راه بندازی ...؟ " » در یکی از دانشگاه های استان با همکاری چند دانشگاه و یک نهاد صنفی بخش بازرگانی در گرگان برگزار شود .

خیلی جالب است بدانید فردی در این همایش می خواهد کسب و کار موفق را یاد بدهد که خود سوابق تخلف عدیده ای دارد .

کارآفرین نمونه با سه بار ازدواج و طلاق و بیش از چندین بار ازدواج موقت ، دارای پرونده در مراجع انتظامی ، اقساط معوقه بانکی ، بدهی های بیرونی ، چندین فقره چک برگشتی در سیستم بانکی با مبالغ بالا ، تفکرات بهایی گری و لائیکی و ... ، دوبار ورشکستگی کامل و فرار شبانه و پناهندگی به شهرستانهای مختلف که اقامت در گرگان آخرین پایگاهش بود.

اینها همان پدیده "نفوذی" است که بارها رهبری معظم انقلاب درباره آن هشدار داده اند اما در بحبوحه شلوغی انتخابات و اولین روز تبلیغات کاندیداهای مجلس دهم که حواس هیچ کس نیست ، این فرد با این سوابق می خواهد کسب و کار موفق و داشتن خانواده شادرا یاد بدهد !

 بدهکار بانکی در گرگان

در شهر دارالمؤمنین گرگان که امثال حتم لو ها ، قاسم غریب ها ، زاهدپور ها رفتند تا رسم نیک نامی و اسلام و انقلاب زنده بماند ، چه شد است که از این آرامش و امنیتی که این شهدا با دادن جان شان به ارث گذاشتند ، عده ای این گونه سوء استفاده های عجیب کنند و همه را به استهزاء بگیرند ؟ 

این دانشگاه ها و مسئولان آنها واقعا استعلام نمی کنند و آیا سوابق اینگونه افراد را بررسی نمی کنند که از آنها دعوت می کنند ؟

چطور می شود یک بدهکار بزرگ بانکی کسب و کار موفق را به دیگران بیاموزد ؟ چطور می تواند کسی که تاکنون سه بار رسما ازدواج کرده و چندین بار تجربه ازدواج موقت داشته و به خانواده اعتقادی ندارد ، بتواند خانواده موفق را معرفی کند و آموزش " داشتن خانواده شاد " را به مردم ادائه نماید ؟

انتهای پیام /گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار