فرمانده سپاه نینوا گلستان طی دیداری که با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهد پور داشت لوح تقدیری را از جانب فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید« اسماعیل زاهدپور» اهداء نمود .

اهدای لوح تقدیر فرمانده کل سپاه به خانواده شهید ” اسماعیل زاهدپور “+تصاویر

 به گزارش گلستان24، عصر امروز نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه نینوا گلستان با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهد پور در گرگان دیدار کردند و در این دیدار لوح تقدیری را با امضاء سردار جعفری به خانواده شهید زاهدپور اهداء کردند.

شهید زاهدپور بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود به مدت یک ماه به صورت داوطلب در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسماعیل زاهدپوراز تکاوران یگان صابرین تیپ مردم پایه نینوا گلستان و از مربیان آموزش پاراگلایدر و چتربازی و تخریب بود.

وی به همراه همرزمانش در شهر حلب سوریه با تکفیری های داعش درگیر شدند و تعدادی زخمی و شهید می شوند. این تعداد از رزمندگان سمت دشمن می مانند که رزمندگان اسلام و مدافع حرم شب بعد عملیاتی برای آزادسازی زخمی ها و شهدا انجام می شود که پیکر مطهر شهید اسماعیل زاهدپور و تعداد دیگری از زخمی ها و شهدا از داعش بازپس گرفته می شود.

0001 2

در این دیدار سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا به جایگاه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت : شهید زاهد برای اعزام به سوریه چندین بار به صورت حضوری و کتبی درخواست داده بود و در واقع خدا این شهداء را انتخاب می کند .

وی با بیان اینکه شهدا جریانی به راه انداختند که مایه عزت و سربلندی انقلاب اسلامی شده ، تصریح کرد : مزد جریان هدایت شده‎ای که در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی حرکت می کند چیزی جز شهادت نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: شهدا ویژگی های زیادی دارند یکی از این ویژگی ها این است که گویی از کاروان جا مانده اند و برای رسیدن به شهادت لحظه‎شماری می‎کنند .

به گفته وی ، همه ما وظیفه داریم تا از خون شهدا پاسداری کنیم و در این مسیر حرکت نمائیم .

0001 2

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‎‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهادت یکی از بزرگترین نعمت ها است ، گفت : شهداء علاوه برخود جامعه را نیز عزت مند می کنند و عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک شهیدان است.

وی در ادامه افزود: خداوند به انسان نعمت‎های زیادی داده است که برخی نعمت‎ها ماندگار می‎شود شهید در معامله با خدا، خود و خانواده‎اش را عزت مند می‎کند .

حجت‎الاسلام رعایتی تصریح کرد: به برکت خون شهدا است که تمام سرمایه ابرقدرت‎ ها که را برای متوقف کردن حرکت‎های انقلابی در کشورهای منطقه مصرف شده در حال اضمهلال است.

وی افزود : راه شهدا باید تداوم داشته باشد  و یکی از خواسته‎های شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تاکید کرد: اگر در عمل و کردار خود منش شهدا را داشته باشیم یقینا سعادتمند خواهیم شد.

0001 2

لازم به ذکر است ؛ شهید غلامعلی تولی از گنبد در بهار سال 92 ، سید احسان حاجی حتملو از گرگان در بهمن سال 93 ، قاسم غریب از گرگان در ماه رمضان  سال 94 ، سید محمد حسین میردوستی از گالیکش در پاییز 94 و اسماعیل زاهدپور از کردکوی نیز در تاسوعای 94  و شهید قاسم تیموری در دی ماه 94 در دفاع از حریم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند .

گفتنی است ؛ در این دیدار حجت السلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا ، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا ، سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین مسئول نیروی انسانی سپاه نینوا و سرهنگ پاسدارحسینی تبار مسئول روابط عمومی سپاه نینوا حضور داشتند و در انتهای لوح تقدیری که از جانب سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شده بود به خانواده شهید زاهدپور اهداء شد.

0001 2

0001 2

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار