مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی گفت: سالانه بالای 300 زوج را با یک مراسم ویژه به خانه بخت می‎فرستیم.

300 زوج گلستانی سالانه به خانه بخت می‎روند

حجت‎الاسلام مرتضی بذرافشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این موسسه خیریه در طول مدت این سه سال توانسته است حدود 400 خیر را در استان گلستان شناسایی کند.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: بحث ازدواج متولی خاصی در کشور ندارد و هرکاری که مردم حس کنند دولت در آن دخیل باشد ورود پیدا نمی‎کنند ولی کارهایی را که به صورت مردمی در کشور اداره می‌شود با استقبال مردم مواجه است و قطعا به آن ورود پیدا می‎کنند.

بذرافشان افزود: امید این مؤسسه بیشتر به خیرین است که نگاه ویژه‎ای به امر ازدواج داشته باشند و اگر این امر تحقق پیدا نکند قطعا در آینده  مشکلات متعددی در امر ازدواج خواهیم داشت.

مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی گفت: در حال حاضر بالغ بر یک هزار نفر در امر ازدواج در استان گلستان به این موسسه معرفی شدند و این موسسه وظیفه خود می‎داند که با کمک خیرین زمینه ازدواج جوانان این استان را فراهم کند که البته گفتنی است سالانه 300 زوج را با برگزاری یک مراسم ویژه، به خانه بخت می‎فرستیم.

بذرافشان گفت: مهمترین برنامه این موسسه، ترویج نهضت ازدواج آسان در استان گلستان و سایر شهرهای کشور است.

مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی از برگزاری جشن ازدواج آسان در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: این مراسم در تاریخ 18 دی ماه با حضور استاندار گلستان در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار می‎کند که در این مراسم 50 زوج به خانه بخت فرستاده خواهند شد.

وی از برپایی نمایشگاه ازدواج آسان در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز جمعه 12 دی ماه در شهرستان آزادشهر برپا می‎شود.

بذرافشان تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر 10 قلم کالای ضروری برای ازدواج در مصلی حضرت خاتم (ص) شهرستان آزادشهر در معرض عموم قرار گرفته خواهد شد و مهمترین هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی در پایتخت ازدواج آسان کشور، فرهنگ سازی ازدواج آسان و ترویج آن است. مدت زمان این نمایشگاه در این شهرستان، یک هفته است.

مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی در استان گلستان گفت: ما در این موسسه کالاهایی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، لوازم آشپزخانه و سایر اقلام زندگی به زوجین اهدا خواهد شد.

وی همچنین در پایان از حضور خیرین غیر گلستانی در این موسسه خبر داد و گفت: بسیاری از خیرینی که در این موسسه مشغول به فعالیت هستند از سایر شهر های کشور هستند.

موسسه خیریه مصباح الهدی در استان گلستان در شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان واقع شده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار