صبح امروز پیامکی از جانب حسن روحانی برای کلیه مشترکین همراه اول ارسال شد که در آن مردم را به رای دادن دعوت می نمود و تلویحا از لیست اصلاح طلبان در آن حمایت شده بود.

پشت پرده پیامک روحانی به مردم کیست؟/ 1.500.000.000 تومان از جیب ملت برای تبلیغ اصلاح طلبان!

 به گزارش گلستان24، صبح امروز پیامکی از جانب حسن روحانی برای کلیه مشترکین همراه اول ارسال شد که در آن مردم را به رای دادن دعوت می نمود و تلویحا از لیست اصلاح طلبان در آن حمایت شده بود.

پس از بررسی ها مشخص شد که این اقدام تیم تبلیغاتی دولت کاملا با اصلاح طلبان هماهنگ بوده است و از چند روز پیش تصمیمی مبنی بر ارسال این پیامک در روز چهارشنبه گرفته شده بود.

بنا بر این گزارش در جلسه اصلاح طلبان با جریان تبلیغاتی دولت قرار شد هزینه میلیاردی این پیامک که برای 65 میلیون نفر از مشترکین همراه اول ارسال شده است توسط (ح.ف) تامین شود.

وی که این روزها بعنوان دلال اصلی برجام از او یاد می شود کلیت اجرای این پروژه را به خانم (ط.ق) از اقوام نزدیک حسن روحانی که در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار است تفویض می کند و وی که ارتباط بسیار خوبی با گروه ها و کانال های اصلاح طلبان در شبکه های اجتماعی دارد این اقدام را انجام می دهد.

بنا براین گزارش هزینه ارسال این پیامک برای 65میلیون مشترک همراه اول از قرار هر پیامک 12 تومان (این پیامک 2 قسمتی بود) رقمی بالغ   بر 1500/000/000 تومان می شود!


انتهای پیام/ سراج24

ارسال نظر

  • ایوب محمدی
    0

    چرا دروغ منتشر میکنید این هزینه رایگان هست
    و ریالی به ایرانسل و همراه اول پرداخت نشده
    از خدا بترسید و به یاد قیامت باشید

آخرین اخبار