نشست هم اندیشی اصلاح طلبان طلبان گلستان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول در حالی برگزار شد که علیرغم دعوت گسترده برای حضور طرفداران این حزب ، با استقبالی سرد و کم فروغ مواجه شد .

نشست کم فروغ " امیدواران گلستان " در زمستان سرد علی آباد کتول + تصاویر

نشست هم اندیشی اصلاح طلبان گلستان با عنوان " اتحاد امیدواران " به میزبانی شهرستان علی آبادکتول که تدابیر برگزاری و دعوت عمومی آن از طریق رسانه های در اختیار ، شبکه های اجتماعی ، پیامک ، تلفنی و حضوری از روزهای گذشته توسط فعالان سیاسی این حزب اندیشیده شده بود با استقبالی سرد و حضوری کم فروغ ، در سالن بزرگ هتل پارمیس این شهرستان برگزار شد .

این در حالی بود که در روزهای گذشته خبر برگزاری این نشست هم اندیشی در سایت هایی نظیر " سرو نیوز" و شاهد فردا " با عنوان " اتحاد امیدواران" در قالب هم اندیشی اصلاح طلبان استان گلستان با حضور مشاوران سیاسی ، امور فرمانداران و رسانه ای استاندار گلستان و همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شود و دبیری این نشست نیز بر عهده غلامرضا حاتمی عضو شورای اسلامی علی آبادکتول و از اعضای صلاح طلب این شهرستان باشد .

روز گذشته در این نشست هم اندیشی که محمود ربیعی مشاور سیاسی استاندار ، یوسف رستمانی مشاور در امور فرمانداری های استانداری ، سیاوش بسطامی رابط در امور جوانان استاندار گلستان ، دکتر احمد زنگانه و دکتر فرهاد بالایی از فعالان سیاسی و دیگر جمعی از اصلاح طلبان شهرستان علی آبادکتول حضور داشتند، دو موضوع محوری "دستاوردها و چالش های دولت تدبیر و امید" و "مجلس دهم، بیم ها و امیدها" مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گفته می شود در این مراسم فرصت برای ارائه دیدگاه و صحبت کردن برای 6 نفر از صاحب نظران میهمان ، در سین برنامه پیش بینی شده بود ، اما حین برنامه تعداد شرکت کنندگان در بحث به 14 نفر رسیده که در آن به تشریح وضعیت نا مناسب اردوگاه اصلاح طلبان استان و مشکلات فعلی دولت و نشات گیری آن از دولت قبل پرداخته شده است .

همچنین صاحب نظران در ادامه بحث ها و گفتگوهای خود به این نتیجه رسیدند که برای موفقیت اصلاحات باید یکدیگر را علیرغم اختلاف سلایق تحمل کنند تا در انتخابات مجلس آینده اصلاحات بتواند برای همراهی با دولت بر کرسی های مجلس بنشیند.

به گزارش گلستان 24، این نشست استانی در پی برگزاری همایش اخیر اصلاح طلبان کشور که در 25 دی ماه در تهران با حضور برخی بزرگان جریان اصلاحات برگزار شد صورت گرفت و به گفته کارشناسان سیاسی برگزاری این نشست ها که با هدف خروج از رکود و ایجاد انسجام در مجموعه های جریان اصلاحات در گلستان شده ، بنا بوده با استقبال گسترده فعالان این جریان مواجه شود اما حضور سرد فعالان سیاسی – فرهنگی و جوانان نشان می دهد این نوع نشست ها نتوانسته در استان و شهرستان ها به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و " اتحاد امیدواران " را با نا امیدی هایی روبرو ساخته است .

omidd 1.jpg - 75.10 کیلو بایت

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار