نشست هم اندیشی اصلاح طلبان شهرستان علی آبادکتول درحالی برگزار شد که علیرغم دعوت گسترده برای حضور طرفداران این حزب، با استقبال سرد و کم فروغ مواجه شد.

نشست کم فروغ "امیدواران" در زمستان سرد علی آبادکتول+تصاویر

به گزارش گلستان 24، نشست هم اندیشی اصلاح طلبان علی آبادکتول که تدابیر برگزاری و دعوت عمومی آن از طریق شبکه های اجتماعی، پیامک، تلفنی و حضوری از روزهای گذشته توسط فعالان سیاسی این حزب اندیشیده شده بود با استقبال سرد در سالن بزرگ یکی از هتل های این شهرستان برگزار شد.

همچنین در روزهای گذشته خبر برگزاری این نشست هم اندیشی در سایت هایی نظیر "سرو نیوز" و "شاهد فردا" با عنوان نشست هم اندیشی اصلاح طلبان استان گلستان به میزبانی علی آبادکتول با حضور چهره های کشوری و استانی، توسط غلامرضا حاتمی عضو شورای اسلامی علی آبادکتول و از اعضای صلاح طلب این شهرستان اعلام شده بود.

در این نشست هم اندیشی که محمود ربیعی مشاور سیاسی استاندار، یوسف رستمانی مشاور در امور فرمانداری های استانداری، سیاوش بسطامی رابط در امور جوانان استاندار گلستان، دکتر احمد زنگانه و دکتر فرهاد بالایی از فعالان سیاسی و جمعی از اصلاح طلبان شهرستان علی آبادکتول حضور داشتند، دو موضوع محوری "دستاوردها و چالش های دولت تدبیر و امید" و "مجلس دهم، بیم ها و امیدها" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صحبت برای 6 نفر از صاحب نظران در پنل مراسم از پیش تعیین شده بود، اما حین برنامه تعداد شرکت کنندگان در بحث به 14 نفر رسید که در آن به مشکلات فعلی دولت و نشات گیری آن از دولت قبل پرداخته شد.

همچنین صاحب نظران در ادامه بحث ها و گفتگوهای خود به این نتیجه رسیدند که برای موفقیت اصلاحات باید یکدیگر را علیرغم اختلاف سلایق تحمل کنند تا در انتخابات مجلس آینده اصلاحات بتواند برای همراهی با دولت بر کرسی های مجلس بنشیند.

همایش اخیر اصلاح طلبان کشور در 25دیماه سالجاری برگزار شد و به گفته کارشناسان سیاسی برگزاری این نشست ها که با هدف هم اندیشی، انسجام و خروج از رکود سیاسی حزب اصلاحات انجام می شود، با استقبال فعالان زیادی مواجه شود اما حضور سرد فعالان سیاسی – فرهنگی و جوانان نشان می دهد این نوع نشست ها نتوانسته در استان و شهرستان به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

omidd 1.jpg - 75.10 کیلو بایت

زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار