صبح امروز انجام شد:

به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار گردید.

دستان یاریگر گلستانی ها در بهار همدلی + تصاویر

به گزارش گلستان24، به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمکهای مردم خیر و نیکوکار و توزیع این کمک ها بین خانواده های نیازمند برگزار گردید.

جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری» در 2 هزار و 40 پایگاه‎ در سطح مدارس گلستان از روز 12 اسفندماه آغاز گردیده و تا امروز 14 اسفندماه در سراسر استان در حال برگزاریست.

گفتنی است: شهروندان می توانند کمک‎های خود را به مدارس، مساجد، پایگاه‎های بسیج و مرکز نیکوکاری تحویل دهند تا توسط خود این پایگاه‎ها در بین نیازمندان توزیع شود.

خاطر نشان میشود:  روز جمعه 14 اسفندماه نیز جشن نیکوکاری در مصلی‎های نماز جمعه سراسر استان برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی و نمازگزاران برپا خواهد شد.

سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون ریال مردم خیر استان گلستان در جشن نیکوکاری مساعدت کردند که افزایش 40 درصدی داشته است.

یادآور میشود: شهروندان می توانند از طریق کد ussd با گرفتن شماره #8877* از هر جای استان و یا کشور در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

جشن نیکوکاری (3)جشن نیکوکاری (5)جشن نیکوکاری (7)جشن نیکوکاری (10)جشن نیکوکاری (11)جشن نیکوکاری (12)جشن نیکوکاری (13)جشن نیکوکاری (14)جشن نیکوکاری (15)جشن نیکوکاری (16)جشن نیکوکاری (18)جشن نیکوکاری (20)جشن نیکوکاری (22)جشن نیکوکاری (24)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار