مسابقات رباتیک کشوری با نائب قهرمانی تیم کیاگالری حوزه مشاور جوان شهرداری کردکوی در گرگان برگزار شد

تیم کیاگالری کردکوی نائب قهرمان مسابقات رباتیک کشوری شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، مسابقات رباتیک کشور بین دانشجویان و دانش آموزان 16 شهر کشور در قالب 124 تیم به مدت دو روز در سالن شهید چمران گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

 از این تعداد 70 تیم در لیگ مسیریاب ویژه و 54 تیم در لیگ رالی به رقابت بایکدیگر پرداختند.

در این دوره از رقابت‌ها که در دو لیگ مسیریاب ویژه و رالی برگزار گردید رلیگ "مسیر یاب ویژه"، تیم‌های "positive C " و "positive A " به سرپرستی مهدی حسینی به مقام اول و دوم دست یافتند ودانشکده فنی شهید منتظری3 مشهد به سرپرستی جواد پرهیزکار بعنوان مقام سوم معرفی شدند.

در لیگ "مسیریاب رالی"  نیز تیم‌های "HERO" به سرپرستی مهدی حسینی از گرگان، "کیا گالری" به سرپرستی محمد ملکی از شهرستان کردکوی، هنرستان شهید رجایی علی آبادکتول به ترتیب به مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برترین تیم فنی مسابقات نیز مرکز آموزش علمی کاربردی آستار معرفی شد.

در این رقابت‌ها به تیم اول در هر دو لیگ 3 میلیون تومان، تیم دوم 2 میلیون تومان و تیم سوم یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.


شایان ذکر است تیم "کیاگالری حوزه مشاوران جوان شهرستان کردکوی" در این مسابقات به مقام نائب قهرمانی نائل آمد.

جوانان کردکوی توانستند با پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند.

شایان ذکر است تعداد تیم های شرکت کننده در این سری از مسابقات که به پذیرش رسیدن ١٢٤ تیم بوده است.

گفتی است که اعضای تیم کیاگالری حوزه مشاور جوان شهرداری کردکوی:

١- بهنام کیاء ٢- سید امین عقیلی ٣- سیده مینا حسینی ٤- محمد حمزه ای ٥- سامان کیاء ٦- محمد ملکی بوده اند.

همچنین این تیم با پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی و نیمه نهای به مرحله فینال راه یافتند؛ ولی با توجه به کمبود امکانات و عدم دست رسی سریع به لوازم کمکی و جانبی مربوط به ساختار ربات مسیریاب که با تقض فنی روبرو شده بود در مرحله فینال از مقام قهرمانی جامانده و به مقام نائب قهرمانی

دست یافتند.

مسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوریمسابقات رباتیک کشوری

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار