رئیس شورای شهر اسلامی علی آباد کتول:

رئیس شورای اسلامی علی آباد کتول از قطعی شدن اجرای پروژه تله کابین در این شهر خبر داد و گفت: با اخذ تمام مجوزه ها و پایان گمانه زنی در کبودوال، این پروژه به احتمال زیاد در بهار 95 کلنگ زنی می شود.

تله کابین در کبودوال احداث می شود

به گزارش گلستان24،  حسن صداقت در جمع خبرنگاران علی آباد کتول بیان کرد: بیش از 90 درصد اقدامات اداری در زمینه اخذ مجوزهای تله کابین کبودوال اخذ شده و در حال حاضر منتظر اعطای مجوز شرکت آب منطقه ای برای این پروژه هستیم.

 

تلکابین کبودوال

 

 وی با اشاره به طبیعت منحصر به فرد علی آباد کتول به ویژه منطقه نمونه گردشگری کبودوال، عنوان کرد: شهرستان علی آباد کتول ظرفیت های طبیعی خوبی برای پذیرش گردشگران دارد اما تنها این ویژگی ها برای جذب گردشگر کافی نیست و ایجاد زیرساخت های گردشگری و سازه هایی مثل تله کابین که در استان نیز وجود ندارد، به رشد صنعت گردشگری شهرستان علی آباد کتول کمک شایانی خواهد کرد. 

صداقت در ادامه از آغاز گمانه زنی 30 متری در کبودوال برای آزمایش قابلیت اجرای پروژه تله کابین در این منطقه گردشگری خبر داد و گفت: به زودی با رفع گره های قانونی و نتیجه مثبت گمانه زنی، در 3 ماهه اول سال 95 این پروژه در کبودوال کلنگ زنی و  فاز اول آن نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار