در روستای بصیرآباد گمیشان؛

پس از ساعت‌ها جست‌وجو در نهایت پیکر بی‌جان این جوان 18 ساله ساعت 15 و 40 دقیقه در همان منطقه توسط غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا شد

پیکر بی جان جوان 18 ساله  توسط غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، دکتر حسین احمدی در خصوص وقوع یک حادثه در شهرستان گمیشان اظهار کرد: ساعت 17 و 40 دقیقه روز گذشته از طریق شماره تماس 112 ندای امداد هلال احمر گلستان، وقوع یک حادثه غرق شدگی در روستای بصیرآباد از توابع شهرستان گمیشان به مرکز امداد هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک تیم امداد و نجات بلافاصله به محل اعزام شد که با توجه به اظهارات شاهدان حادثه، جوانی 18 ساله به همراه دوستان خود در حال بازی و تفریح بوده که ناگهان به داخل آب رفته و ناپدید می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا یک تیم ارزیاب و چهار تیم غریق با هفت نجاتگر و 11 نیروی امدادگر با یک دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودروی کمک‌دار سبک به منطقه اعزام شده و عملیات جست و جو را آغاز کردند.

دکتر احمدی تبیین کرد: عملیات جست‌وجو که از عصر دیروز آغاز شده بود تا 30 دقیقه بامداد امروز ادامه داشت اما به دلیل تاریکی و برودت شدید هوا و همچنین گل و لای بودن منطقه و دید ناکافی، عملیات متوقف شد و دوباره از ساعات اولیه امروز و به محض روشن شدن هوا، عملیات جست‌وجو ادامه یافت.

وی تأکید کرد: پس از ساعت‌ها جست‌وجو در نهایت پیکر بی‌جان این جوان 18 ساله ساعت 15 و 40 دقیقه در همان منطقه توسط غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه این حادثه در منطقه خارج از طرح سالم‌سازی به وقوع پیوست، گفت: رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در تمامی فصول سال بخصوص در فصل‌هایی که سفرهای برون‌شهری و حضور در مناطق تفرجگاهی افزایش پیدا می‌کند امری ضروری است.

دکتر احمدی در پایان متذکر شد: در هر زمان و در هر مکان، شهروندان در صورت نیاز به امداد و نجات می‌توانند با تلفن 112 ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن، امدادگران و نجاتگران در کنار حادثه‌دیدگان خواهند بود.

 

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

غرق شدن گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار