شهرداری گرگان با نزدیک شدن به 13 فروردین و روز طبیعت تفرجگاه های سطح شهر را برای استفاده شهروندان و مسافران آماده کرده است.

تمهیدات شهرداری گرگان برای روز 13 بدر

 "محمد رضا اسفندیاری" معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری گرگان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران در روز طبیعت تمهیدات لازم را در تفرجگاه های سطح شهر برنامه ریزی کرده است.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: برای رفع کمبود آب در منطقه تفریحی هزارپیچ سه تانکر آب آشامیدنی در مسیر این مکان تفریحی در 13 فروردین مستقر می شود. همچنین برای مسیر زیارت تانکرهای آب در نظر گرفته شده است.

تمهیدات شهرداری گرگان

اسفندیاری افزود: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری نیز قبل و بعد از 13 فروردین پاکسازی پارک جنگلی النگدره را انجام داده و نسبت به توزیع پلاستیک زباله بین مردم و مسافران اقدام می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به استقرار تانکرهای آب در مقابل سرویس های بهداشتی محور گردشگری ناهارخوران به منظور جلوگیری از بروز مشکل کمبود آب توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بیان کرد: کلیه احتیاجات مردم در تفرجگاه های النگدره، هزارپیچ و ناهارخوران از قبیل مایع دستشویی سرویس های بهداشتی و نظافت آن، تامین آب آشامیدنی، نصب منقل و جلوگیری از نشستن مسافران و شهروندان در مکان های خطرناک و نا ایمن نیز توسط سازمان پارک ها انجام می شود.

وی یادآور شد: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گرگان پس از بازدید از تفرجگاه های النگدره، ناهارخوران و هزارپیچ در صورت مشاهده درختان و شاخه های خشک که خطر سقوط بر روی مردم را دارند، با کمک پیمانکار این شاخه ها را جمع آوری می کنند.

به گفته اسفندیاری رفع نواقص روشنایی و خاموشی های موجود در تفرجگاه ها و پارک های محله ای در اسرع وقت از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری صورت می گیرد.

وی با بیان این که خدمات شهری نسبت به نصب سرویس بهداشتی سیار در محور هزارپیچ برای 13 فروردین اقدام می کند، گفت: کار پاکسازی و نظافت قبل و بعد از روز 13 فروردین در تفرجگاه هایی مانند ناهارخوران، زیارت و هزار پیچ نیز انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به توزیع 900 کیلو پلاستیک زباله بین مردم و مسافران در تفرجگاه ها، گفت: عوامل خدمات شهری نیز در تفرجگاه ها گشت زنی کرده و نسبت به جمع آوری زباله ها سریعا اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از آسیب به درختان در پارک جنگلی النگدره در روز طبیعت 500 بسته ذغال رایگان در این منطقه توزیع می شود.

اسفندیاری یادآور شد: کارشناسان سازمان آتش نشانی نیز از تفرجگاه های سطح شهر بازدید کرده و در صورت وجود خطر، هشدارهای لازم را جهت رفع خطر می دهند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای گشت های سیار آتش نشانی در تفرجگاه ها در 13 فروردین، ادامه داد: سازمان آتش نشانی برنامه ریزی لازم جهت استقرار خودروها و موتورسیکلت های اطفا حریق در تفرجگاه های عمومی را انجام داده تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اطفا حریق اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: سازمان فرهنگی ورزشی نیز بروشورهای اطلاع رسانی و هشدار دهنده برای 13 فروردین را از طریق اتوبوس رانی در اختیار مسافران و مردم قرار می دهد.

همچنین سازمان اتوبوس رانی در جهت رفاه حال شهروندان، سرویس های رایگان در مسیر تفرجگاه های ناهارخوران، زیارت، النگدره، هزارپیچ و پارک بانوان تامین می کند.

انتهای پیام/

منبع:کاسب امین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار