عیدانه شهرداری گرگان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی

شهردار گرگان گفت: به زودی پروژه زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی در گرگان افتتاح خواهد شد.

زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی در گرگان افتتاح می‎شود

 به گزارش گلستان24،  حسین صادقلو شامگاه سه‌شنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم با نیت اعتقادی دهه فجر را رقم زدند و مسئولان در این ایام مبارک، خدمات نظام را ارائه می‎کنند که افتتاح پروژه زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی عیدانه شهرداری گرگان به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی کمتر از 6 ماه آغاز و عملیات اجرایی آن به صورت شبانه‎روزی صورت گرفت، تصریح کرد: زمان بهره‎برداری پروژه به زودی به شهروندان اطلاع‎رسانی خواهد شد.

صادقلو: شهرداری در اجرای تمامی پروژه‎های عمرانی مصمم است

شهردار گرگان افزود: این پروژه برابر برآورد مشاور فنی به صورت یک‎سال قابلیت اجرا داشت که اجرای پروژه چهار ماه زودتر از موعد مقرر تکمیل شد و قرار بود تا پایان اسفند جاری به بهره‎برداری برسد که سرعت در عملیات اجرایی پروژه هدیه‎ای دیگر به شهروندان است.

صادقلو با اشاره به معضل ترافیک شهری گفت: شهرداری گرگان در شرایطی نسبت به انجام کارهای عمرانی مصمم است که مردم از ترافیک شهری رنج می‎برند لذا هر قدر سرعت اجرای پروژه را افزایش دهیم معضل ترافیک را کاهش و مزاحمت‎های حاشیه پروژه کمتر خواهد بود.

وی بر لزوم رفاه حال شهروندان تاکید کرد و بیان داشت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد تا مردم به رفاه و آسایش برسند.

شهردار گرگان از مردم خواست در زمان افتتاح پروژه همچون گذشته حضور پرشور داشته باشند و گفت: به میمنت دهه فجر بنا داریم این پروژه را افتتاح کنیم و از مردم انتظار داریم تا شهرداری را در توسعه و عمران شهری کمک کنند.

صادقلو با تاکید بر اینکه شهرداری در اجرای تمامی پروژه‎های عمرانی مصمم است، افزود: اجازه نمی‎دهیم هر گونه سنگ‎اندازی و کارشکنی در عزم راسخ مدیران شهرداری خللی وارد کند.

احمدی: تقاطع‎های غیرهمسطح باعث تسهیل عبور و مرور و کاهش آلایندگی می‎شود

معاون فنی شهرداری گرگان نیز در خصوص افتتاح پروژه زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی گفت: کاهش معضلات ترافیک ماحصل طرح جامع است، روان سازی عبور و مرور، کاهش میزان مصرف سوخت و کاهش آلایندگی از موارد اجرای پروژه‎های تقاطع در شهر گرگان بود.

احمدی بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه مذکور مرداد 1394 کلید خورد و از 18 مرداد اولین شمع دیواره فیسینگ و حفاری آن آغاز شد زمان بندی پروژه 12 ماه بود اما به شهروندان قول دادیم در اجرای پروژه‎های شهری بی‎وقفه تلاش کنیم که نتیجه آن در اجرای این پروژه از 12 ماه به 7.5 ماه تقلیل پیدا کرد.

وی در خصوص مشخصات فنی پروژه زیرگذر بلوار ناهارخوران - شهید صیادشیرازی گفت: طول اجرای پروژه زیرگذر ناهارخوران - شهید صیادشیرازی 650 مترمربع است که طول این پروژه در مقایسه با گلشهر حدود 100 متر و در مقایسه با میدان معلم 200 مترمربع بیشتر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار