نماز جمعه هفته قبل گرگان توسط حجت الاسلام لیوانی و نماز جمعه دیروز نیز توسط حجت الاسلام برقرار ایراد شده در حالی که سابقا این قدر اختلاف زمانی بین خطبه های آیت الله نورمفیدی و امام جمعه موقت اتفاق نمی افتاد.

غیبت دو هفته ای آیت الله نورمفیدی در نماز جمعه گرگان!

 نماز جمعه گرگان در هفته قبل به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین لیوانی امام جمعه موقت گرگان و نماز جمعه این هفته یعنی 12 دی ماه را نیز حجت الاسلام والمسلمین برقرار ایراد کرد .

به گزارش گلستان 24، این در حالیست که از ابتدای انقلاب تا کنون یکی از ارکان ثابت نمازجمعه های گرگان ، شخص آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان بوده است .

در همین رابطه مباحث مختلفی مطرح است و آن اینکه با توجه به سن و سال حاج آقا و کهولت سن ، ایشان ترجیح داده میدان را برای جوان تر ها باز کند و انتصاب حجت الاسلام برقرار برای ایراد نمازجمعه گرگان در همین راستا ارزیابی شده است .

نظریه دیگر مبتنی بر این قضیه هست که چون جمعه هفته قبل در آستانه 9 دی ماه سالروز قیام مردمی علیه فتنه انگیزان سال 88 بود و این هفته هم بعد از راهپیمایی پرشور 9 دی قرار داشتیم ، آیت الله صلاح دید که نماز جمعه قبل و بعد از این مناسبت را فرد دیگری بخواند .

گفتنی است نماز جمعه گرگان در محله قدیمی سبزه مشهد واقع در کوچه لاله سیزدهم و در مصلی جدید این شهر برگزار می شود .

ارسال نظر

آخرین اخبار