به همت بسیج رسانه استان گلستان:

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 18 مرداد با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان برگزار می شود.

مراسم روز خبرنگار در گلستان با سخنرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 علی محمد جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان اعلام کرد: مراسم روز خبرنگار و گرامیداشت زحمتکشان این عرصه امروز یکشنبه 18 مرداد در مرکز استان گلستان برگزار می شود.

جعفری افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح الی 13 در محل رستوران لاله روبروی درب اصلی ورودی بیمارستان حکیم جرجانی دور میدان بسیج برگزار می شود.

مراسم روز خبرنگار در گلستان با سخنرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد

وی اشاره کرد: سخنران این مراسم دکتر سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است و همچنین مسئولین محلی نیز در این همایش حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: شهید محمد رضا معززی که به همراه اعضای خانواده( همسر و دو فرزند خود) در حادثه شلیک به هواپیما در منطقه قره باغ به شهادت رسیده بود به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان در سال 94 انتخاب شده است .

علی محمد جعفری گفت: بنا داریم این شهید بزرگوار که در عالم رسانه و فیلم سابقه طولانی داشته و حتی همسر وی نیز نویسنده و خبرنگار بوده را به درستی به اهالی رسانه استان معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم نیز از جمله محورهای مهم روز خبرنگار امسال است که جشنواره مذکور در10 بخش تدوین شده و علاقمندان می‎توانند در بخش‎هایی نظیر " سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله، تیتر، قطعه ادبی اعم از شعر، داستانک و خاطره، عکس، طراحی و صفحه‎آرایی و فیلم کوتاه خبری" که بخش فیلم کوتاه مختص به رسانه های مجازی است شرکت نمایند.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار