مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه فرهنگی، هنری ماه رمضان در گرگان برپا می‌شود.

نمایشگاه فرهنگی هنری ماه رمضان در گرگان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت صبح امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی و هنری، اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگی، هنری ماه رمضان از 7 تا 12 تیرماه در گرگان برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت 6 روز برپا است و ساعت بازدید از این نمایشگاه از 6 بعدازظهر تا 12 شب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: غرفه هنرهای تجسمی با موضوع قرآن و محصولات فرهنگی را از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، سازمان فرهنگی و ورزشی، کانون مساجد، اداره کل میراث فرهنگی، حج و زیارت و اداره کل اوقاف و امور خیریه را به عنوان دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری اعلام کرد.

حجت الاسلام فضیلت در این جلسه خواستار طرح چگونگی برگزاری برنامه ها در این نمایشگاه شد و گفت: نیاز است تا دستگاه ها غرفه و میزان مشارکت خود را برای اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه اعلام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خواستار حضور فعال همه دستگاه‌های عضو ستاد شد و گفت: اجرای پنج شب‌شعر و برنامه و داستان‌سرایی قرآنی هم در دستور کار برنامه ماه ضیافت الهی قرار دارد.

حجت‌الاسلام فضیلت درباره دیگر برنامه های این نمایشگاه، گفت: اکران فیلم‌های کوتاه و بلند با موضوع قرآنی در تالار فخرالدین و سینماهای استان و اجرای نمایش خیابانی با 40 اجرای عمومی از دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستانن در این ایام است.

انتهای پیام / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار