فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: استان گلستان با برخورداری از زیرساخت‌های قوی اقتصادی نیازمند مدیریت توانمند برای همپوشانی و استفاده مناسب از ظرفیت‎های اقتصادی است.

استفاده از ظرفیت‎های قوی گلستان نیازمند مدیریت توانمند است

به گزارش گلستان24، سردار رحمت‎الله صادقی بعدازظهر امروز در نشست با دانشجویان بسیجی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: جسارت داشتن و جرأت کردن برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی روحیه انقلابی می‎خواهد، بخش‎هایی که ظرفیت تولید آن در استان گلستان وجود دارد باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید به ظرفیت‎های درون‎زا اعتماد داشت، تصریح کرد: از اقداماتی که آب به آسیاب دشمنان می‎ریزد باید پرهیز و به توان داخلی اعتماد کرد.

سیاست، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی نیازمند تکنیک‎هایی از جنس فرهنگ اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه تقویت ظرفیت‎های نظامی و دفاعی لرزه بر اندام دشمن می‎اندازد، افزود: ساختار منظم نظامی جدید مبتنی بر الگوهای نظام دفاعی، روایات و فرهنگ اسلامی است این الگو بعد از 27 سال پس از جنگ ادامه داشته و دارد.

صادقی افزود: هر وقت انقلاب اسلامی توانست الگوهای خودش را مبتنی بر فرهنگ، داشته‎ها و آموزه‎های دینی تهیه کند و صرفا به سمت مدل‎های غربی نرود موفق بوده است که ما باید از تحقیق و پژوهش کشورهای دیگر استفاده کنیم، بکارگیری تکنیک‎هایی که هم‎جنس فرهنگ ما باشد نتیجه‎اش موفقیت خواهد بود که دفاع مقدس از این باب بوده است.

وی تاکید کرد: ما جرأت کردیم تمام آموزه‎های علمی به دست آمده نظامی متضاد با فرهنگ خودمان را در دفاع مقدس برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی استفاده کنیم که این مهم در سیاست، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی شدنی است.

باید دندان طمع دشمن را در حوزه اقتصادی بیرون کشید

فرمانده سپاه نینوا گلستان استفاده از همه علوم، تکنیک‎ها و ظرفیت‎های علمی متناسب با فرهنگ و داشته‎های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دشمن وقتی فرض کند که ما در حوزه مسائل اقتصادی ضعیف هستیم با تحریم به مقابله با انقلاب اسلامی می‎پردازد.

صادقی با تاکید بر اینکه باید دندان طمع دشمن را در حوزه اقتصادی بیرون کشید، گفت: بنده خودم را در دستگاه اجرایی نمی‎بخشم که هنوز نتوانستیم ظرفیتی مانند حرکت نظامی در کشور ایجاد کنیم که دندان طمع دشمن در حوزه‎های اقتصادی کشیده شود.

وی بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری تاکید به اقدام و عمل دارند مفهوم این است که ما همچنان که در عرصه‎های نظامی توانستیم مبتنی بر داشته‎های خودمان موفق باشیم در اقتصاد مقاومتی نیز با همین رویکرد موفق خواهیم شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار