مرجع وبلاگ نویسان استان گلستان منتشر کرد:

باتوجه به اینکه سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است. نشان دهنده ی دغدغه ی چندین ساله ی حضرت آقا پیرامون تولید داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است، چیزی که تاکنون از سوی دولت و مردم محقق نشده است.

موج وبلاگی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در گلستان

به گزارش گلستان24، مرجع وبلاگ نویسان استان گلستان منتشرکرد: باتوجه به اینکه سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است. نشان دهنده ی دغدغه ی چندین ساله ی حضرت آقا پیرامون تولید داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است، چیزی که تاکنون از سوی دولت و مردم محقق نشده است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اولین روز سال در حرم رضوی پیرامون اقتصادمقاومتی راهکارهایی ارائه نمودند.

ما برای اینکه با تحریم مقابله کنیم چه‌کار باید بکنیم؟ یک دوراهی‌ای را دشمن نشان میدهد به ما؛ میگوید یا بیایید تسلیم آمریکا بشوید و هر چه او میگوید گوش کنید، یا فشار و تحریم ادامه پیدا میکند؛ این یک دوراهی است که گفتیم غلط و دروغ است، امّا یک دوراهی دیگری وجود دارد: یا بایستی مشکلات تحریم را تحمّل کنیم یا ایستادگی کنیم به‌وسیله‌ی اقتصاد مقاومتی.(95/1/1)

27(7)

لذا از تمامی وبلاگ نویسان و کاربران فضای مجازی دعوت به عمل می آید که مطالب خود را درخصوص شعار سال و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از طریق ارسال نظرات جهت انتشار در گلستان بلاگ ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان بلاگ

ارسال نظر

آخرین اخبار