هیئت نظارت با تخلفات برخورد کند ؛

در هفته های اخیر شاهد حضور برخی کارکنان فرمانداری کردکوی و گرگان در میتینگ های انتخاباتی ستادهای وابسته به اصلاح طلبان هستیم که شائبه هایی را ایجاد کرده است .

حضور برخی کارکنان فرمانداری گرگان و کردکوی در میتینگ های انتخاباتی اصلاح طلبان + عکس

گویا عطش قدرت و رسیدن به کرسی های مجلس بد جوری اصلاح طلبان را وسوسه کرده که متوجه نیستند هر کدام از آنها نقش های دیگری  نیز در جامعه بر عهده دارند که به لحاظ حقوقی آنها را از دامن زدن به مسائل انتخاباتی منع می کند.

 به گزارش گلستان24 طبق قانون مسئولیت اجرای انتخابات با فرمانداری ها می باشد و فرماندار و کارکنان فرمانداری جزو عوامل اجرایی انتخابات به شمار می روند و لذا باید نسبت به انتخاب نماینده بی طرف بوده و یا موضعی نداشته باشند .

اما این موضوع گویا در استان گلستان چندان به چشم نیامده و عدم برخورد قاطع با چنین افرادی از سوی هیئات اجرایی و فرماندار باعث شده تا این افراد خیلی راحت در میتینگ های انتخاباتی نامزدهای همسو شرکت کنند .

این حضور آنها این شائبه را در اذهان عمومی متبادر می سازد که دولت حامی شخص و یا گروه خاصی است و این موضوع در ادامه شبهه مهندسی انتخابات را تقویت خواهد کرد و در هر صورت شایسته و برازنده جمهوری اسلامی نیست .

اخیرا فریدون زاهد یکی از کارکنان فرمانداری کردکوی در نشست انتخاباتی رامین نورقلی پور کاندیدای دور دوم غرب استان در روستا سرکلاته خرابشهر دیده شده که این جای سوال و توضیح از سوی فرمانداری این شهرستان دارد .

005

004

همچنین حسین شیخ ویسی کارمند فرمانداری گرگان و از شخصیت های نزدیک به فرماندار فعلی و قبلی جزو شورای راهبردی اصلاح طلبان گرگان و آق قلا بوده و در همه میتینگ های انتخاباتی اصلاح طلبان حضور داشته و در ستاد کاندیداهای ائتلاف امید و استقبال از عارف نقش آفرینی مستقیم دارد .

003

002

001

شیخ ویسی در سال 88 نیز در اوج انتخابات ریاست جمهوری فرمانداری گرگان را رها کرد و به داخل ستاد موسوی رفت اما بعد از انتخابات با لطف جعفر گرزین فرماندار وقت به کار خود بازگشت .

به هر حال نمی دانیم که حضور چنین افرادی با هماهنگی فرمانداران آنهاست و یا اینکه غفلتی از سوی فرماندار صورت گرفته ، اما طبق قانون هر جا هیات اجرایی در فرایند انتخابات دچار تخلف شود این وظیفه هیئت نظارت بر انخابات است که با این اقدامات برخورد لازم را داشته باشد .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

  • سید احسان
    0

    چرا کسی جلوی روابط عمومی فرمانداری کردکوی رو نمیگیره ؟ که هرکاری دلش میخاد داره میکنه؟؟
    نکنه ایشون نماینده فرماندار هستن که تو این جلسات شرکت میکنن؟

آخرین اخبار