جوابیه علیرضا فرساد به اصلاح طلبان استان گلستان :

فراموش نکنیم برخی از این چهره هایی که امروز تصویرشان را در این ایام به خصوص بعد از انتخابات ریاست جمهوری, برخی از گروه های سیاسی استان بنر میکنند و به دیوار های شهر نصب میکنند روزی در امتحان دفاع از نظام و ولایت مردود شدند و روزگاری در زمین دشمن بازی کردند.

از تریبون گرفتن سران فتنه در استان گلستان احساس خطر میکنم

جوابیه علیرضا فرساد به اصلاح طلبان استان گلستان :از تریبون گرفتن سران فتنه در استان گلستان احساس خطر میکنم/خط قرمز اصولگرایی در هر انتخاباتی دفاع از حریم ولایت است/پدر معنوی هر اصولگرای واقعی مقام معظم رهبری است/اگر ولنگاری,حمایت از سران فتنه و صدها مسئله دیگر آرمان است اصولگرایی آرمان ندارد

علیرضا فرساد فعال اجتماعی فرهنگی درباره رفت و آمد برخی از فعالان و سران فتنه 88 در استان گلستان   و سخنان برخی از فعالان جریان اصلاحات در این استان گفت: متعجم از مجوز دادن به برگزاری چنین همایش ها یا به نوعی کارناوال های سیاسی و شاید هم انتخاباتی.

فراموش نکنیم برخی از این چهره هایی که امروز تصویرشان را در این ایام به خصوص بعد از انتخابات ریاست جمهوری, برخی از گروه های سیاسی استان بنر میکنند و به دیوار های شهر نصب میکنند روزی در امتحان دفاع از نظام و ولایت مردود شدند و روزگاری در زمین دشمن بازی کردند.

حال بعضی از جریان های سیاسی با آوردن این شخصیت ها در گرگان به دنبال چه هستند و چه میخواهندبگویند؟

فرساد تاکیید کرد:از تریبون گرفتن سران فتنه در استان گلستان احساس خطر میکنم و همگان بدانند نیروهای حزب الهی و ارزشی در جامعه تابع محض قانون هستند و قدمی جلوتر از قانون نمیگذارند اما آنجا که ببینند نظام و جایگاه ولایت فقیه به خطر بیفتد با هیچ شخصیتی تعارف ندارند و نهم دی را تکرار خواهند کرد.

اصولگرایی همیشه هدفش دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت و صیانت از جایگاه ولایت فقیه بوده است و در دوره ها و آزمایشات گوناگون سربلند بیرون آمده است.پدر معنوی هر اصولگرای واقعی مقام معظم رهبری است زیرا جریان و خط فکری اصولگرایی را نزدیک ترین جریان به  ولایت و ارزش های انقلاب میدانیم.

علیرضا فرساد ادامه داد:برخی میگویند اصولگرایی آرمان ندارد! بله اصولگرایی بدون آرمان است.اگر ولنگاری و حمایت از سران فتنه و صدها مسئله دیگر آرمان است اصولگرایی آرمان ندارد و چنین آرمانی رو قبول ندارد.

هر منصفی میداند که بیشترین پیشرفت در این کشور در زمان دولت منتسب به اصولگرایی شکل گرفت و این توسعه و پیشرفت بی سابقه در انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری نیز دور نماند که ایشان فرمودند:این دولت توانست(دولت نهم و دهم)شعار های انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند, و در جای دیگری معظم له فرمودند:همه فهمیدند رییس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پر شتاب نسبت به همه دوره های دیگر بود و هست,این نقطه برجسته ایست که نباید نادیده گرفت.

فرساد افزود:به برادران عزیز خود توصیه میکنم جملاتی را به کار بریم که در سال همدلی و همزبانی ایجاد وحدت و تعامل نماید نه ایجاد تشنج و تقابل. کسانی که تسویه حساب شخصی با جریان اصولگرایی دارند بدانند که این جریان در هر امتحانی سربلند بیرون آمده است اما نگاهی به سوابق جریان سیاسی خودشان در کشور بیاندازند و ببینند که چگونه در کوچکترین و بزرگترین امتحانات حمایت و دفاع از انقلاب و نظام مردود شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار