رئیس اداره عملیات هلال‌احمر گلستان:

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: روستای در معرض سیل جنگل‌ده شهرستان مینودشت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی تخلیه می شود.

روستای در معرض سیل جنگل‌ده مینودشت تخلیه می‌شود

حسن پاک‌نیا  اظهار داشت: روستای در معرض سیل جنگل‌ده شهرستان مینودشت در کاسه سد و رودخانه چل‌چای نرماب قرار دارد و به علت اینکه در معرض سیل قرار دارد نیروهای امدادی در حال تخلیه مردم از اطراف رودخانه هستند.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: این روستا حدود 30 خانوار و 100 نفر جمعیت دارد که برای حفظ ایمنی بیشتر و حفظ جان این افراد باید از حاشیه رودخانه فاصله بگیرند.

سیل جنگل‌

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره مراحل احداث سد نرماب چل‌چای در این منطقه گفت: براساس توافق با احداث این سد، روستای جنگل‌ده باید از این منطقه جابجا شود.

از دیشب بارندگی در استان گلستان آغاز شده و براساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان، از صبح امروز شاهد طغیان بیشتر رودخانه‌های استان گلستان و آبگرفتگی معابر استان بوده‌ایم.

براساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی استان گلستان شدت این بارندگی‌ها تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت و بیشتر بارش‌ها در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی است و از بعدازظهر بارندگی در نواحی شمال شرق استان و حاشیه اترک ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار