عضو شورای شهر تهران گفت: در تلاش هستیم که محور پیاده راه 17 شهریور بازگشایی شود.

محور پیاده راه 17 شهریور بازگشایی و مشکلات اهالی کسبه و محل این منطقه مرتفع می شود

به گزارش گلستان24، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی محور شکست خورده 17 شهریور اظهار داشت: بنده طی بازدیدی که هفته گذشته از محور پیاده راه 17 شهریور داشتم، در جریان مشکلات اهالی کسبه و محل این منطقه قرار گرفتم و ملاحظه کردم که چه مشکلاتی برای آنان بوجود آمده است.

وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم که راهکاری را به جمع بندی برسانیم که محور پیاده راه 17 شهریور بازگشایی شود به واقع که مشکلاتی که بسته بودن این محور برای اهالی کسبه و محلی بوجود آورده است، چاره ای به جزء بازگشایی محور پیش روی مدیران شهری نگذاشته است.

 

پرویز سروری

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به این که رضایت مردم از طرح های شهرداری از اولویت برنامه های مدیریت شهری می باشد خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که صرف هزینه فراوان نبایستی منجر به این شود که مردم از یک طرح شهرداری ناراضی باشند.

سروری در ادامه تصریح داشت: متاسفانه امروز این پیاده راه تبدیل به محلی برای افراد ناباب ، شرور و معتاد شده است که در نتیجه آن امنیت منطقه به شدت مختل و دچار بی ثباتی شده است.

وی گفت: از شهرداری منطقه خواستیم که هرچه سریعتر نسبت به ترمیم و اصلاح این طرح اقدام کند تا مردم هرچه سریعتر از وضعیت ناگوار کنونی خارج شوند چرا که این کار هم به سود مردم بوده و هم به سود شهرداری است.

 

منبع: تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار