خیابان امامزاده غربی گنبدکاووس که مدت هاست زیر باز ترافیک دست فروشان و میوه فروشان تردد را برای عموم سخت کرده است با التیماتوم ۵ روزه شهرداری به دست فروشان ، در مسیر ساماندهی قرار می گیرد.

اولتیماتوم ۵ روزه شهرداری گنبد برای نجات یک خیابان از ترافیک

به گزارش گلستان24،شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس از کلیه دست فروشان و دارندگان چرخ دستی که در این خیابان (امامزاده غربی) اقدام به فروش اجناس خود می کنند خواسته است تا پایان تاریخ بیستم اسفند ماه نسبت به ثبت نام و اخذ غرفه جهت ساماندهی و انتقال به مکان های تعبیه شده ، اقدام کنند.

ترافیک خیابان امامزاده گنبد چند سالی است که اهالی این خیابان و هر شهروندی را که قصد عبور از این خیابان را داشته باشد می آزارد.

قابوس نامه در گزارشی که سوم مردادماه گذشته در مورد وضعیت این خیابان منتشر کرد به برخی مشکلات ناشی از ترافیک حضور نامنظم فروشندگان سیار از جمله تبدیل شدن خیابان به پارکینک،نارضایتی مغازه داران و ساکنین خیابان از ازدحام بیش از حد ،اشاره کرده است .

IMG_1620
اما به گفته اهالی و کسبه این خیابان ،مراجعات مختلف به دستگاههای ذیربط برای حل این معضل بی نتیجه بوده است.

بعد از پیگیری و گزارش های رسانه های گنبدکاووس بالاخره مسئولین به فکر چاره افتادند و شهردار در گفتگویی که در آبان ماه در همین رسانه نیز منتشر شد، گفته است بازار روز این شهرستان به زودی افتتاح می شود.

New-Microsoft-Publisher-Document
در این گفتگو شهردار گنبد در این خصوص می گوید: با توجه به بار ترافیکی بالای این خیابان و عدم ساماندهی فروشندگان میوه و تره بار، شورا و شهرداری جهت بهبود این وضعیت و با طرح احداث دو بازارچه با ۷۲ غرفه را ظرف مدت یک ماه دیگر ،خیابان امامزاده ساماندهی می شود.

هرچند از این گفتگو بیش از ۳ ماه می گذرد اما بالاخره طی اطلاعیه ای موضوع جابجایی به طور جدی اعلام شد. ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر گنبد ، امیدواریم این مسئله در یک بازه زمانی کوتاه منجر رفع مشکل این خیابان شود.

متن این اطلاعیه :
قابل توجه کلیه دست فروشان دارنده چرخ دستی ثابت و سیار ، میوه فروشی مستقر در خیابان امامزاده غربی ، طبق تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ شهرداری در نظر دارد جهت ساماندهی دست فروشان(ثابت و سیار) این خیابان و هدایت آنها به مکان های تعبیه شده ، برای ثبت نام و اخذ غرفه ظرف مدت ۵ روز از تاریخ ۱۵ /۱۲ تا ۲۰ /۱۲ واقع در خیابان حافظ شمالی روبروی کلینیک سپاه مراجعه نمایند در غیر این صورت از ادامه فعالیت غیرمجاز جلوگیری و برابر قانون رفتار خواهد شد.

منبع:قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار