مهرداد اولادی ساعاتی پیش دنیای فانی را وداع گفت و دوستدارانش را تنها گذاشت.

منزل پدری اولادی بعد ازشنیدن خبر فوتش+تصاویر

به گزارش گلستان 24، عصر دیروز با انتشار خبر فوت مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه داشت، شوک بزرگی به جامعه ورزشی کشو و ورزش دوستان وارد شد.

تصاویر زیر منزل پدری مرحوم مهرداد اولادی را بعد از اعلام خبر فوت وی نشان می دهد.
 
اولادی
 
اولادی
 
اولادی
 
 
اولادی
 
گفتنی است ؛ مهرداد ششمین فرزند محمدرضا اولادی است که در سال 1364 در قائمشهر به دنیا آمد و ورزش فوتبال را از تیم پرسپولیس قائمشهر شروع کرد و خیلی زود و در 18 سالگی به پرسپولیس تهران پیوست و با بازیهای خوب به الشباب امارات ملحق شد .
وی که سالها در لیگ فوتبال امارات خوش درخشید در بازگشت دوباره به پرسپولیس زیاد موفق نبود و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به ملوان بندر انزلی پیوست.
و در سومین بار حضور حمید استیلی در پرسپولیس به عنوان سرمربی به این تیم بازگشت و در همان دربی خاطره انگیزی که با برتری 2-3 پرسپولیس و هت تریک ایمون زاید تمام شد در دقیقه 62 از بازی اخراج شد. 
اولادی سال بعد از آن به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست هرچند در آنجا زیاد موفق عمل نکرد و حتی با هواداران استقلال دچار مشکل شد. 
وی در سومین بازگشت خود به ملوان در نیم فصل امسال حضوری هرچند کم در زمین داشت و سرانجام در بعد از ظهر 31 فروردین در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت. 

 
 
 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار