فقیه و عالم مشهور استان گلستان از سید علی طاهری نامزد اصولگرایان گرگان رسما حمایت کرد.

 اعلام حمایت رسمی آیت الله قدمی از نامزد اصولگرایان گرگان + عکس

به گزارش گلستان24، طی جلسه ای که فیمابین آیت الله سید حبیب الله قدمی فقیه و عالم مشهور گلستانی و حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری برگزار شد ، آیت الله قدمی رسما از نامزد اصولگرایان گرگان حمایت کرد.

در این نشست که به دعوت جمعی از بزرگان کشوری و در منزل آیت الله قدمی حافظ کل قران کریم و صحیفه سجادیه و مدرس خارج فقه برگزار شد نسبت به فضای موجود استانی و کشوری تبادل نظر شد .

در این جلسه آیت الله قدمی دکتر طاهری را از خانواده ای متدین و مومن خواند که همواره گفتمان امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و ارزشها را حمایت کردند .

ایشان در خصوص دکتر سید علی طاهری گفت : زمانی که در سال 85 مدرسه خودم را راه اندازی کردم از تنها کسی که برای درس دادن دعوت کردم و از ایشان امتحان نگرفتم حجت الاسلام سید علی طاهری بود چون به درایت ایشان اعتقاد داشتم .

322

حجت الاسلام سید علی طاهری نیز ضمن تشکر از آیت الله قدمی بابت سالها تلاش و کوشش در عرصه علوم دینی استان گلستان ، از اینکه جلسه ای مهیا شد تا دو طرف به هم به تبادل نظر بپردازند تشکر کرد.

طاهری افزود: قطعا حمایت آیت الله قدمی می تواند در ادامه مسیر به گفتمان ارزشی و انقلابی کمک کند .

گفتنی است آیت الله قدمی امام جماعت مسجد امام رضا (ع) گرگان می باشد که سوابق علمی ، انقلابی ، دفاع مقدس و دفاع از ارزشهای در کارنامه خویش دارد .

333

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار