نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: طرح احداث تله کابین گرگان امسال کلنگ‌زنی و اجرائی می‌شود.

طرح تله کابین گرگان امسال اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان24، صفرعلی پائین‌محلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از سال‌ها وقفه، طرح احداث تله کابین گرگان تا پایان سال کلنگ‌زنی و شهربازی مدرن شهر گرگان نیز در پشت سایت اداری استان ایجاد می‌شود.

تله کابین گرگان

وی افزود: در شورای چهارم هیچ اختلافی وجود ندارد و هر جا منافع مردم در خطر باشد ما مخالفت خواهیم کرد.

نائب رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه همه اعضای شورا و شهرداری به دنبال کار کردن هستند، تصریح کرد: 95 درصد لایحه‌های شهرداری گرگان مصوب شده و برند شورای چهارم برند عمرانی است.

پائین‌محلی گفت: خبرنگاران در راستای وحدت عملی گام بردارند و ما مدافع مردم هستیم و اعتقاد داریم مردم لایق بهترین‌ها هستند.

رئیس شورای شهر گرگان هم در این نشست گفت: رسانه‌ها در دهه‌های اخیر کلیدی‌ترین و مهم‌ترین نقش‌ها را در شکل‌گیری افکار عمومی دارند و صحن علنی شورای شهر گرگان همواره پذیرای خبرنگاران است.

زهرا نورا افزود: مهم‌ترین دستاورد شورای شهر گرگان، شهروندان بودند که با پرداخت به موقع عوارض شهرداری کمک کردند بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: در همه شوراها اقلیت و اکثریت وجود دارد اما در دوره چهارم همه می‌خواهند خود را نشان دهند و این سبب رقابت شده تا اقدامات خوب زودتر اجرائی شود.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان هم در این جلسه گفت: شورا یعنی تضارب آراء و تفکر شورائی هم همین است و اگر این را بپذیریم تئوری و سناریوی فتنه‌گرایانه تخریب شورا در دوره چهارم خنثی می‌شود.

محمدرضا سبطی افزود: در نگاه به توسعه شهری همه اعضای شورا هماهنگ هستیم و دوستی ما در راستای توسعه شهری است.

وی اظهار کرد: در مجموع عملکرد شهردار یعنی عملکرد شورا و عملکرد شورای چهارم را مثبت می‌بینم و نمره قابل قبولی را برای آن در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار