شهردار گرگان در جلسه شورای شهر از اقدام انجام شده توسط برخی پرسنل شهرداری در کندن بنرهای عزاداری در گرگان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شهردار گرگان از هیئات مذهبی در صحن علنی شورای شهر

جلسه صحن علنی  شورای شهر گرگان یک حاشیه داشت و آن هم جدال لفظی چند تن از هیئتی ها با حسین صادقلو شهردار گرگان و برخی اعضای شورای شهر بود.

به گزارش گلستان24، سید جواد حسینی ، علیرضا فرساد و علی اسدی رئیس هیئات مذهبی شهرستان گرگان که در جلسه علنی حضور یافتند نسبت به کندن بنرهای عزاداری در برخی نقاط توسط شهرداری انتقاد داشتند .

بگو مگوی سید جواد حسینی عضو شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان با پزشکپور رئیس کمیسیون فرهنگی و شهردار گرگان از نکات جالب توجه این جلسه بود .

نکته جالب دیگر این بود که معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت که بنرها را شهرداری نکنده و برخی هیئتها به دلیل چشم و هم چشمی بنرهای هیئات دیگر را کنده اند .

نهایتا حسین صادقلو شهردار گرگان از اقدام انجام شده توسط شهرداری گرگان در کندن بنرهای عزاداری عذرخواهی کرد و گفت : هیئتها مشکلی در نصب بنر ندارند .

همچنین حسین ربیعی و ناصر گرزین هم که از حامیان شهردار به شمار می روند در حمایت از هیئات مذهبی سخن گفتند و حتی ربیعی با گفتن این نکته که مبلمان شهری بهم بخورد چه اشکالی دارد برای محرم ، از شهردار خواست تا در این دهه به هیئات مذهبی سخت نگیرد .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار