وبلاگ "تمهیدات" نوشت:

پندار اشتباه بعضی این است که خوش بین نبودن به مذاکرات به معنی مخالفت با توافق است!

نگاه اشتباه، حرکت نابجا!

      بسم الله الرحمن الرحیم

پندار اشتباه بعضی این است که خوش بین نبودن به مذاکرات به معنی مخالفت با توافق است!

در صورتی که انتقاد و نگاه بد داشتن به مذاکرات و نتایج حاصل از آن به علت تجربه تاریخی بدعهد و فریب کار بودن طرف غربی و مخصوصا آمریکا است!

رهبری معظم بارها تذکراتی پیرامون نحوه مذاکرات در مجامع عمومی بیان نمودند و بارها روند مذاکرات را تصحیح کردند.

مذاکره هسته ای

اما به علت تفاوت نگاه بنیادی مذاکره کنندگان به غربی ها باز هم اشتباهاتی رخ میدهد! مثلا در قضیه صحبت تلفنی ظریف با کری درباره یمن! مگر نه این است که رهبری بارها فرمودند به جز مسئله هسته ای مذاکره ای نداریم؟! چون یک طرف جنگ و تروریسم علیه یمنی ها همین آمریکایی ها هستند و منافع ما و آمریکایی ها به صورت کاملا متضاد در منطقه تعریف و عملیاتی میشود!

متاسفانه این حرکات نابجا در سیاست خارجه ما با گفتار ابهام آلود مسئولین و عدم پاسخ گویی در بعضی موارد و بازی های رسانه ای به رفتار عادی و روزمره بدل گشته است.

ما باید مراقب انقلاب اسلامی و اصول آن باشیم که امام راحل مان فرمود «مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مسئولین را از وظیفه‌ای که بر عهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.»

 ملت هوشیار!

 

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار