به افراد غیر متخصص مجوز باغداری ندهید !

متاسفانه در سالهای گذشته دیده شده که بخش های زیادی از زمین های اطراف شهر های شمالی خصوصا گرگان توسط زراندوزان و عافیت طلبان خریداری شده و بلافاصله تبدیل به باغ و ویلا می شود .

اقدام و عمل سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ندادن مجوز به مفسدان اخلاقی !

هر روز از هر گوشه کشور صدای بی عفتی و ناهنجاری های اخلاقی شنیده می شود که اکثرا آنها در اماکنی خارج از محدوده شهر و ویلاهایی که در زمینهای اطراف شهرها ایجاد شده ، انجام می شود .

به گزارش گلستان24، ارباب زر و تزویر با برپایی مجالس لهو و لعب به دنبال فرونشاندن عطش سیری ناپذیر نفس اماره خود با گردآوری دختران و پسران جوان، بساط بزم و پارتی براه انداخته و ترویج بی عفتی را دامن می زنند .

این بی عفتی ها در سایه امنیتی است که جوانان ایران زمین از گوشه و کنار این مرز و بوم برای حراست و امنیت کیان ایران اسلامی به نقاطی فراتر از جغرافیای ایران رفته و با جان خود آن را تضمین می کنند حال انجام چنین حرکاتی چیزی جز دهن کجی به این دلاوریها و ارزشهای اسلامی نیست که باید با شدیدترین برخوردها پاسخ داده شود .

متاسفانه در سالهای گذشته دیده شده که بخش های زیادی از زمین های اطراف شهر های شمالی خصوصا گرگان توسط زراندوزان و عافیت طلبان خریداری شده و بلافاصله تبدیل به باغ می شود .

در این بین سازه ای با مجوز امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به آنها داده می شود که در محدوده 30 متر می توانند ساختمانی داشته باشند .

برخی از این سوء استفاده گران با استفاده از این مجوزها ویلاهایی شیک و چند طبقه انداخته و متاسفانه شاهدیم که در برخی اوقات پارتی ها و مجالس چندین نفره مختلط در آن اجرا می شود . بعضا غروبهای پنجشنبه ماشین های شیک با مردان میانسال و دختران بزک کرده جوان وارد این مکان ها می شوند که مقاصد آنها نیز معلوم است .

بنظر می رسد دادستان مرکز استان گلستان هر چه زودتر باید در این قضیه ورود کرده چون اولا تبدیل اراضی کشاورزی و زراعی مانند گندم ، برنج و کلزا و پنبه در حال گذار بسمت باغداری است و این به اقتصاد کشور و مردم استان و نان شب مردم ضربه سنگینی خواهد زد .

دوما با تبدیل شدن این اماکن به باغ و ویلا و ایجاد فنس دور آن ، دیگر نه این فضاها قابل رویت هستند و نه قابل دسترسی لذا انجام هر گونه عملی در آن امکانپذیر بوده و از این روست که این مکانها به حیاط خلوت انسانهای فاسد تبدیل شده است .

ثالثا بعضا اینگونه حیاط خلوت ها دور از چشم خانواده ها ، پسران و همسران برخی افراد انجام می شود که بعد از مدتی با افشار شدن قضیه با درگیری و دعوا کار به ایجاد پرونده قضایی در دادگاه ها ، مشاجره ها ، طلاق و دهها مشکل دیگر منجر می شود.

a2

بعضا شنیده شده که صاحبان این اماکن ، آن را به جوانان با مبالغ بالا اجاره داده و در قبال چنین کارهایی به انها کلید می دهند .

لذا باید هر چه سریعتر به سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دستور داده شود تا جلوی دادن مجوز برای باغداری و ایجاد سازه ساختمانی در آن گرفته شود و یا واقعا به باغدار واقعی مجوز داده شود که به فکر تامین معیشت خود و میوه مورد نیاز استان است .

مردم استان گلستان ، انسانهای متدین و با وجدان ،  خانواده هایی که چشم براه دختران و پسران خودشان هستند و نگران آینده آنها ، قطعا از این فضا ناراحتند لذا شاید ایجاد یک سامانه پیامک برای دادن گزارش چنین اماکنی که پاتوق مفسدان اخلاقی و زمین خواران شده بتواند به دادستانی و پلیس کمک شایانی بکند.

اقدام خوب دادستان قزوین در اجرای حکم 99 ضربه شلاق دقیقا روز بعد از دستگیری افرادی که در پارتی شبانه شرکت کرده بودند نیز می تواند در اهش چنین جرمهایی موثر باشد چون یکی از دلایل جری تر شدن چنین افرادی که هنجارها را می شکنند عدم برخورد قاطع با آنها طی سالهای اخیر بوده است .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار