با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ؛

شنیده ها حاکی از آن است که سیف اله سهرابی جایگزین حجت الاسلام رئوف در اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان می شود .

حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان می‎شود

به گزارش گلستان24، شنیده ها حاکی از آن است حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی جایگزین حجت الاسلام سید جواد رئوف سید نژاد در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خواهد شد .

این مراسم تودیع و معارفه روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گرگان برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است ؛ حجت اسلام رئوف سید نژاد از مهر ماه سال 90 فعالیت خود را در اوقاف استان گلستان آغاز کرده و فعالیت های خوبی را در این مدت 56 ماه تصدی از جمله ایجاد بزرگ ترین باغ موقوفه کشور ، احداث بزرگترین مجتمع تجاری موقوفه شمال کشور ، دریافت سند برای بقاء و موقوفات و دریافت سن 320 هکتار از اراضی عراقی محله گرگان و کمک 8 میلیارد تومانی به مساجد و بقاء متبرکه استان انجام داده است .

گفتنی است؛ حجت الاسلام سیف الله سهرابی پیش از این مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی را بر عهده داشته است که وی نیز توانسته اوقاف این استان را متحول نماید و همچنین سوابقی همچون مدیریت در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و مدیر کلی اوقاف مازندران را در کارنامه مسئولیتی خود دارد .

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار