یک منبع خبری :

با عزل یحیی خاکی فرماندار گرگان و انتصاب سید عباس حسینی برخی منابع خبری اطلاع دادند خاکی در مراسم تودیع و معارفه شرکت نخواهد کرد .

خاکی در مراسم تودیع و معارفه شرکت نخواهد کرد / تغییر فرماندار گرگان از روز اول انتصابش کلید خورد

به گزارش گلستان24، عصر امروز شنبه 7 فروردین ماه خبری به سرعت در فضای استان گلستان و شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی مبنی بر تغییر فرماندار گرگان پیچید .

این خبر در حالی بود که فرماندار گرگان سرگرم بازدید های نوروزی از مراکز تابعه بوده و خبری از این موضوع نداشته و از آن طرف استاندار گلستان در تهران پیگیر انتصاب فرماندار جدید بود.

تودیع و معارفه خاکی

قرار است صبح فردا ساعت 8  یا 9 صبح مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان برگزار شود .

یک منبع نزدیک به فرمانداری گفت : تغییر فرماندار گرگان از روز اول انتصاب وی کلید خورد ، در جلسه معارفه وی دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان به صراحت اعلام کرده بود موافق وی نبوده و گزینه اش دکتر سید عبدالله میراکبری است .

وی افزود : اما انتخابات 7 اسفند بهانه ای شد تا به جهت مشارکت پایین مردم گرگان در انتخابات و نحوه برگزاری نامنظم آن ، بتوانند با خاکی تسویه حساب کنند .

افراطیون مشارکتی و وابسته به سازمان مجاهدین انقلاب طی یک ماه گذشته در شبکه های تلگرامی حملات وسیعی را علیه فرمانده گردان دوران دفاع مقدس انجام دادند تا بالاخره استاندار گلستان مجاب به تغییر وی شد .

این فرد تصریح کرد:  خاکی به دلیل این اقدام نابخردانه و کینه ورزانه در مراسم تودیع و معارفه شرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار