انا لله و انا الیه راجعون؛

صبح امروز پس از تحمل یک دور بیماری سخت حبیب الله قلیشلی فرهنگی بازنشسته و اولین مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان دار فانی را وداع گفت .

حبیب الله قلیشلی فرهنگی و اولین مدیرکل ارشاد گلستان درگذشت + زندگینامه و عکس

به گزارش گلستان24، حبیب الله قلیش‌لی رئیس اسیق شورای شهر و یکی از چهره های گلستانی پس از طی یک دوره بیماری سخت و دست و پنجه نرم کردن با بیماری صبح امروز 15 خرداد خردادماه 95 به دیار باقی شتافت.

حبیب الله قلیشلی

گفتنی است ؛ پیکر این مرحوم صبح یکشنبه 16 خرداد ساعت 9:30  از مقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی به سمت آرامگاه ابدیش تشییع شود.

زندگینامه حبیب‌اله قلیشلی

حبیب‌اله قلیش لی در سال 1322 در روستای معصوم آباد  شهر گرگان به دنیا آمد و دیپلم را در سال 1344 از دبیرستان ابن سینا گرگان گرفت و پس از آن در رشته فلسفه و حکمت اسلامی  دانشگاه مشغول تدریس شد و دانشنامه لیسانس را سال 1348 از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دریافت کرد.

وی از  سال 1351 در اداره فرهنگ گرگان (آموزش و پرورش فعلی) به عنوان دبیر دبیرستان استخدام شد و پس از آن در اداراتی همچون شهرداری گرگان و ساری ، فرمانداری قائم شهر و خوانسار فعالیت کرده است .

همچنین وی سوابقی چون مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای سیستان و بلوچستان، بوشهر و گلستان ، عضویت و ریاست شورای شهر گرگان و... را در پرونده خود دارد.

گلستان ما ؛ ضمن ابراز همدردی با خانواده فقدان وی را نیز تسلیت می‌گوید. روحش شاد.

 

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار