آناهیتا نعمتی اخیراً در دو پست متوالی نسبت به جایگاه شهدای مدافع حرم ارادت قلبی خود را ابراز نمود. اتفاق زیبا و در خور شأنی که نگاه های مخاطبینش را به این موضوع متمرکز نمود.

 حمله و توهین به خانم بازیگر بخاطر حمایت از مدافعان حرم

به گزارش گلستان24، حضور در فضای مجازی برای هر شخصی در این روزها پل ارتباطی است که در آن می توان اتفاقات مختلفی را پوشش داد. شاید در روزهایی به عنوان مثال یک هنرمند نهایتا می توانست در رسانه ای سرد از آخرین کارهای خود در مصاحبه ای حرفی بزند. اما به برکت رشد فضای مجازی و ارتباطات گسترده امکان انتقال تفکرات علایق و سلایق نیز در کنار آنها به صورت آنلاین و بدون واسطه فراهم شده است که می تواند اثرات مثبتی را در پی داشته باشد.

اخیرا پستهای متعددی در صفحه اینستاگرام بازیگران مشاهده می شود که ارادت قلبی خود را به رزمندگان و مدافعین حرم و شهدای آنها و خانواده آنها ابراز می کنند. جریانی که با نظرات مختلف مردم همراه می گردد. 

آناهیتا نعمتی یکی از بازیگرانی است که اخیراً در دو پست متوالی نسبت به جایگاه شهدای مدافع حرم ارادت قلبی خود را ابراز نمود. اتفاق زیبا و در خور شأنی که نگاه های مخاطبینش را به این موضوع متمرکز نمود. 

وی در یکی از این پست ها که با عکسی که در آن نوشته شده  "اگر مدافعان حرم نبودند تهران هم مثل پاریس می شد"آورده است:

"امروز خیلی اتفاقی عکسی در Explore توجه من رو جلب کرد ، وارد پیج شدم ، از عصر تا به الان حالم به هم ریخته ، باورم نمی شد ، تمام صفحه ها رو زیرو رو کردم ، وارد چندین صفحه از شهدا شدم ، شهدای حرم ، نامه هاشون ، فرزنداشون ، خانواده هاشون ، با سردارهای سپاه ایران ، سرهنگ ها ، سر بازان ، گله مندیاشون ، از صحبتهای هم وطن ایرانیشون، از اینکه چرا اونجا هستن ، چرا دارن میجنگن ، می دونن شهید میشن ، ولی با اینهمه انرژی و روحیه ، زمان جنگ تحمیلی من خیلی کوچک بودم ، یادم هست صدای اژیر ، یادم هست لحظه هائی که رزمنده ها رو نشون میدادن ، یادم هست که براشون لوازم میدادیم ،یادم هست وقتی شهدا رو میاوردن یا خبر شهادتشون رو ، 

امروز و الان خیلی حالم بده ، نمی دونستم تا این حد مردان غیور و با غیرت کشورم دارن از ناموسشون دفاع میکنن ، من دست خانواده های شما عزیزان رو می بوسم ، خدا به همراهتون، امیدوارم که هموطن های من قبل از قضاوت خودشون بیان و با لحظه های شما اشنا بشن ، من نه به سیاست کار دارم ، و نه به مسائل کم و کاستی که در کشورم هست و مثل همه کشورها رخ میده ، اگر قطعأ وارد بودم ، شاید شغلم چیز دیگری می بود ، این متن رو از روی حسی که از عکسها و فیلمها گرفتم پست میکنم ، اینکه چه قضاوتی خواهد شد مهم نیست ، به نظرم خیلیها مثل من شاید خبر ندارن که دورو برشون چه خبر هست ، امیدوارم هموطنان من بفهمن که چرا اسوده خاطر هستن و چرا کشورشون امن هست و جنگ نیست و،،،، خدا پشت و پناهتون"
 
وی همچنین در پست بعدی از مردم خواسته است که پیش از هر توهینی به این سؤال پاسخ دهند که آیا حاضرند با دادن پول جان خود را از دست دهند یا بچه هایتان یتیم شود.
 

لازم به ذکر است جریان پرفروغ مدافعان حرم در دفاع از کیان اسلام و ایران و حفظ امنیت در مرزهای اسلامی و کشورمان به نهضتی تبدیل شده است که طیفهای مختلف جامعه را درگیر خود گرده است. با این حال کماکان عده ای قصد دارند این موضوع را با تفکرات غیر اصولی خود زیر سؤال ببرند و از ارزش و قداست آن بکاهند.

همچنین توهین ها و به کار بردن الفاظ رکیک در مخالفت با یک تفکر در فضای مجازی موضوعی است که با وجود نارضایتی عمومی مردم کماکان با شیب تندی در جریان می باشد.

 

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار