اعضای شورای شهر پس از انتشار خبر “طرح ۱۳ سوال از شهردار آزادشهر”, بیان داشته اند طرح سوال به هیچ عنوان به منزله استیضاح و یا برکناری “سید منصور باقری” نیست.

فرصت ۶ ماهه شورای شهر به شهردار/ قانع نشدن اعضای شورای شهر نسبت به ابهامات 13گانه !

اعضای شورای شهر آزادشهر خبر از حمایت خود از شهردار دادند و اذعان داشتند طرح سوال در جهت تسریع در توسعه شهر است نه عزل شهردار.

بر هیچکس پوشیده نیست که “سید منصور باقری” مدیری کارآمد و یکی از بهترین شهرداران استان گلستان است,وی توانایی و قابلیت های منحصر به فرد خویش را سابقا در شهرداری گنبد کاووس نشان داده است,با تمام اینها,مشکلات و فقدان اعتبار و منابع مالی در شهرداری مزید بر علت است.

تنی چند از اعضای شورای شهر معتقدند اندک سوء تفاهمات پیش رو,در سایه گفتگو و تعامل برطرف خواهد شد که نقش رسانه “شاهدفردا” تا کنون در جهت ایجاد فضای تعامل و گفتگو بسیار ارزشمند و مفید بوده است.

اما در مقابل برخی دیگر از اعضای شورای شهر که در اقلیت هستند در همین رابطه می گویند,که پس از پاسخ شهردار به سیزده سوال, قانع نشده اند ولی بخاطر مردم و احترام به حقوق شهروندان و اینکه خللی در روند توسعه و پیشرفت شهر ایجاد نگردد یک فرصت شش ماهه به شهردار داده ایم تا نسبت به تکمیل و ادامه طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری اقدام کند.

با توجه به حاشیه های فراوان پیرامون موضوع و شفاف نبودن اعضای شورا با رسانه ها به عنوان افکار عمومی مشخص نیست بالاخره چه انگیزه ای باعث انصراف یا قانع شدن اعضای شورا نسبت به ابهامات سیزده گانه شده است.

گفتنی است در این بین “باقری” نیز با دادن چند لایحه در جهت توسعه شهر نسبت به انجام موارد خواسته شده,بیان داشته که همه موارد با توجه به محدودیت ها و منابع در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/شاهدفردا

ارسال نظر

آخرین اخبار