شهردار گرگان از افتتاح تله‎کابین این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی تله‎کابین شهرستان گرگان افتتاح خواهد شد.

تله‎کابین شهرستان گرگان به زودی افتتاح می‎شود

به گزارش گلستان24، به نقل از حسین صادقلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تله‎کابین شهرستان گرگان در قالب سه فاز است که فاز اول آن امسال شروع می‎شود و در کمتر از 12 ماه به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هر سال یک فاز از تله‎کابین شهرستان گرگان به بهره‎برداری می‎رسد، ابراز کرد: تا فاز سوم تمام عملیات و تجهیزات گردشگری تله‎کابین محقق خواهد شد.

تخصیص اعتبار 205 میلیارد تومانی شهرداری گرگان

شهردار گرگان با اشاره به اینکه شهر نیاز به تیمارداری همه‎ساله و همه روزه دارد، تصریح کرد: شهر یک موجود زنده است و موجود زنده نیاز به تیمارداری دارد.

صادقلو درخصوص اولویت‎های شهری گفت: آنچه که در عبور و مرور شهری مورد توجه قرار می‎گیرد و جامعه شهری با آن درگیر است به ترتیب هدایت آب‎های سطحی، باران، فاضلاب، رفت و <fo< font="">روب، نظافت شهری و فضای سبز شهر هر کدام به ترتیب در اولویت شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه اولویت‎های شهرداری در قالب 205 میلیارد تومان اعتبار باید در طول سال مدیریت و اجرا شود، یادآور شد: اطمینان می‎دهم با بهترین شرایط این پول به هزینه شهری و در خدمت مردم در راستای بهره‎وری بیشتر قرار گیرد و کار به نحو احسن انجام شود.

شهر بازی در 2 مکان هزارپیچ و مریم‎آباد پیش‎بینی شده است

صادقلو با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای دیرین مردم شهر گرگان احداث شهر بازی است، اظهار کرد: شهرداری دو زمین به مساحت 10 هکتار فراهم کرده است که یکی از این دو زمین به دلیل موضوعات مختلف ترابری، محیط شهری و اجاره بارگذاری به زودی قطعی و یکی از این دو زمین شروع به عملیات شهر بازی می‎کند.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه اعتبارات سال جاری در شهرداری گرگان 205 میلیارد تومان بوده است، اذعان کرد: امسال 30 میلیارد ریال اعتبار در راستای شروع عملیات فاز اول شهر بازی تدارک دیده شده است.

وی افزود: شهر بازی در دو مکان هزار پیچ و مریم‎آباد پیش‎بینی شده است که هزارپیچ یک منطقه گردشگری است و 10 هکتار زمین آن را برای شهربازی آماده کرده‌ایم.

تله‎کابین شهرستان گرگان به‎زودی افتتاح می‎شود

صادقلو افزود: در مورد خرید زمین هتل ناهارخوران که متعلق به منابع‎طبیعی است و جزو منابع ملی است نیز پس از تصویب شورای شهر خرید زمین اتفاق خواهد افتاد که البته اکنون طرح‎های اقتصادی و فنی آن تهیه شده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: با سرمایه‎گذاران بخش خصوصی مذاکرات عدیده‎ای صورت گرفت و امسال شروع عملیات سرمایه‎گذاری محقق می‎شود و تله‎کابین که سالیان سال مردم گرگان چشم انتظار آن هستند احداث خواهد شد هر چند که متاسفانه کلنگ‎زنی‎های شبهه‎داری اتفاق افتاد ولی هیچ اتفاق اجرایی صورت نگرفت.

وی ابراز کرد: با کوشش و همت استاندار گلستان این امر محقق شد و امسال عملیات اجرایی تله‎کابین به زودی آغاز می‎شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار