مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان گفت: بانک مسکن، تنها بانک عامل و ضامن در خرید و فروش نسیه بین خریداران و فروشندگان مسکن در گلستان می باشد.

شعب بانک مسکن در گلستان، ضامن خرید و فروش مسکن در گلستان می شوند

"احمد پاک نیت" مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان در خصوص این خبر به اصحاب رسانه گفت: با اجرای این طرح و برای اطمینان طرفین قرارداد، وصول اقساط از خریدار و تضمین معاملات نسیه را، بانک تعهد می کند.

به گزارش گلستان24، به گفته وی، پس از انجام معامله بین خریدار و فروشنده در صورتی که با بررسی تکمیلی مشخص شود که ملک مورد معامله، خریدار و ... حائز شرایط مدنظر بانک هستند، قراردادهای مربوطه بین فروشنده واحد مسکونی، خریدار و بانک، منعقد و بر این اساس خریدار تعهد می کند مطالبات فروشنده بابت قیمت فروش اقساطی واحد مسکونی را بصورت اقساط به بانک پرداخت کند.

پاک نیت ادامه داد: بانک مسکن نیز متعاقباً وجوه دریافتی را در زمان های مشخص به حساب فروشنده واریز کرده و فارغ از پرداخت یا عدم پرداخت اقساط از سوی خریدار، هر قسط در پایان ماه به فروشنده پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان، تقویت اعتماد و اطمینان مابین خریداران و فروشندگان و افزایش زمینه رونق بخش مسکن و ساختمان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار