شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش مستقل شد

روز گذشته با حضور مسئولین استانی و محلی گالیکش شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش مستقل و رسماً شروع به کارکرد.

«سعید پورقاز» نخستین سرپرست دامپزشکی گالیکش + تصاویر

به گزارش گلستان24، فرماندار گالیکش در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیهم‌السلام)، همزمانی افتتاح شبکه دامپزشکی گالیکش را با این روزبه فال نیک گرفت و گفت: دامپزشکی یکی از ادارات مهم و تأثیرگذار در بحث بهداشت و سلامت مردم است.

nilkooh1340 1

وی افزود: انتظار می‌رود با استقلال شبکه دامپزشکی گالیکش از شهرستان مینودشت، موضوعات مربوط به بهداشت دام و طیور شهرستان با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

خسروی تصریح کرد: افرادی که با دامپزشکی سروکار دارند قشر زحمتکش و پرتلاش دامدار هستند و برخورد و خدمت‌رسانی با این قشر نیز بایستی درخور شأن این قشر زحمتکش باشد.

nilkooh1340 1

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که از سوی استانداری، فرمانداری و مجموعه دامپزشکی استان صورت گرفت شبکه دامپزشکی گالیکش از شهرستان مینودشت مستقل شد.

دکتر محمود رضا وفایی افزود: از این به بعد خدمات مربوط به حوزه دام و طیور، آبزیان و بهداشت مواد غذایی با منشأ دامی به‌طور کاملاً مستقل در این شهرستان انجام خواهد شد و دامداران عزیز می‌توانند با مراجعه به شبکه دامپزشکی گالیکش از کلیه خدمات دامپزشکی بهره‌مند شوند.

وفایی افزود: شهرستان گالیکش با توجه به نزدیکی به ناحیه جنگلی و حیات‌وحش پارک ملی گلستان و همچنین مجاورت با استان خراسان شمالی و رضوی به‌عنوان ورودی شرقی استان محسوب می‌شود و از این حیث استقلال شبکه بهداشت این شهرستان بسیار حائز اهمیت بود.

در این مراسم دکتر «سعید پورقاز» به‌عنوان اولین مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش معرفی شد.

شایان‌ذکر است در شهرستان گالیکش، هشت هزار رأس گاو و گوساله، 80 هزار رأس گوسفند و بز ، 13 واحد مرغداری گوشتی، پنج واحد مرغداری مادر گوشتی با ظرفیت 500 هزار قطعه در هر دوره، یک واحد جوجه‌کشی که بزرگ‌ترین واحد جوجه‌کشی در استان است با ظرفیت 2میلیون و 820 هزار قطعه در هر دوره و 70 مرکز عرضه و نگهداری فراورده‌های دامی وجود دارد.

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

nilkooh1340 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار