اتفاقی که صبح امروز افتاد:

صبح امروز پیاده رو سمت راست میدان شهرداری به سمت خیابان شهدا توسط داربست ها کاملا بسته شده و مردم برای عبور و مرور باید عرض خیابان را طی کنند .

همکاری بانک صادرات و شهرداری گرگان در بستن پیاده رو !! + تصاویر

به گزارش گلستان24، این پیاده رو از یک طرف به بانک صادرات متصل بوده و از یک طرف به جاده اصلی و حال که شهرداری به دنبال نصب پله برقی می باشد، کلا مسیر برای رفت و آمد بسته شده است .

بخشی از معضل بوجود آمده در این قسمت به دلیل اینست که بانک صادرات حاضر نیست بخشی از محوطه ای که در اختیارش می باشد را به شهرداری و مردم بدهد تا پیاده رویی برای عبور و مرور باشد .

20160628 093032

در واقع یک حس خودخواهی طی این سالها باعث شده تا این محوطه که فقط برای پارک چند تا ماشین کارمندان بانک صادرات استفاده می شود مانع استفاده عمومی شهروندان شود و همواره یک نوع انتقاد مردمی از بانک صادرات در این موضوع وجود داشته است .

اگر در کنار این موضوع نصب پله برقی و اقدامات عمرانی شهرداری را اضافه کنیم حادثه امروز پیش می آید که نهایتا مسیر کاملا بسته می شود . تازه بعد از نصب پله برقی و راه اندازی آن فضای عبور و مرور مردم به یک و نیم متر هم نمی رسد و نمای بسیار زشتی از میدان اصلی شهر دست می دهد .

نمی دانیم شهرداری و بانک صادرات تا بحال در خصوص اضافه کردن این قسمت از محوطه بانک صادرات به حریم شهر نشستی داشته اند و یا نه و چرا این نشستها نتیجه نداشته اما بی صبرانه منتظر پاسخ دو طرف هستیم تا برای افکار عمومی جواب قانع کننده ای منعکس کنیم .

کمی گذشت و حس انسان دوستی و خدمت به مردم می تواند خیلی از مسائل و مشکلات را حل کند ، قطعا اگر بانک صادرات این قسمت از محوطه خود که شاید نزدیک به 60 تا 70 متر می باشد را در اختیار مردم شهرش قرار دهد باقیات صالحات و اقدامی ارزشمند برای این بانک خواهد بود .

20160628 093106

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار