همزمان با سراسر کشور

مردم انقلابی و روزه‌دار استان گلستان «نگارستان ایران» همزمان با سراسر کشور با طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم فلسطین به سراسر دنیا اعلام کردند.

طنین مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در نگارستان ایران نواخته شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24، مردم روزه‎دار و ولایتمدار استان گلستان طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با حضور وحدت‎آفرین و گسترده‎ در مسیرهای 39 گانه راهپیمایی روز قدس در سراسر استان با مشت‌های گره کرده به خیابان‌ها آمدند و جنایات اسرائیل غاصب بر ضد مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

گلستانی‌های همیشه در صحنه، متحد و یکپارچه از شیعه و سنی گرفته تا فارس و ترکمن امروز با گام‌هایی استوار، همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی شعار «مرگ بر اسرائیل غاصب» و «مرگ بر آمریکای جنایتکار» سر دادند و خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر به گوش جهانیان رساندند. 

استان گلستان که به دلیل تنوع قومیتی مشهور به رنگین‌کمان اقوام ایران‌زمین است مردمانی از قومیت‌های مختلف با آداب‌ و رسوم  متفاوت را در دل خود جای‌داده است، نقطه اشتراک و حلقه واسط همه این اقوام سربلندی ایران اسلامی و انقلاب اسلامی است که در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت و همزیستی مسالمت‌آمیز در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله روز قدس نمایش اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز اقوام گلستانی از ترکمن‌ها، فارسی‌زبانان، سیستانی‌ها، بلوچ‌ها، ترک‌ها (آذربایجانی و قزلباش)، کردها، تاجیک‌ها، مازندرانی، شاهرودی‌ها و قزاق‌ها و ... دوشادوش هم برای تجدید میثاق با آرمان‎های بلند امام خمینی(ره) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب خواستار شدند.

در شهر گرگان دارالمومنین نیز از ساعت 10:30 مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مسیرهای میدان شهرداری به طرف چهارراه میدان، خیابان شهید رجایی ـ مصلی با شعارهای اسرائیل مرگت باد، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و  «حمایت از فلسطین، حمایت از امام است آزادی فلسطین، آزادی اسلام است» بار دیگر حمایت خود از مظلومان فلسطینی را اعلام کرده‌اند.

انتهای ییام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار