حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی امام جمعه انقلابی شهرستان عباس آباد :

حجت الاسلام محمدی: مروز عزت ما ،امنیت ما ،از چفیه هاست نه به دیپلماسی لبخند.

اگر عمارها پای کار نیایند رهبری مجبور می شود در خط مقدم قرار بگیرد

رئیس جمهور ما در همایش قوه قضائیه می گوید مردم منتظرند عاملین حمله به سفارت عربستان معرفی و مجازات بشوند.اما آقای رئیس جمهور مردم ما منتظرند که بدانند در مقابل فاجعه منا چه حرکتی شده است؟ مردم ما می خواهند بدانند که مسئولین ما درباره حادثه فرودگاه جده چه اقدامى کردند؟ امروز مردم ما می خواهند بدانند پس برجام اموال بلوکه شده ایران چه شده است؟ مردم ما می خواهند بدانند چرا تحریم ها برداشته نشده است ؟

به گزارش گلستان24، نمازجمعه  این هفته شهرستان عباس آباد (  ١١تیر٩٥ ) به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی امام جمعه انقلابی سابق بندرگز برگزار گردید مشروح خطبه دوم بدین شرح میباشد:

 

خودم و همه نمازگزاران جمعه این هفته را به تقوای الهی، به مبارزه با نفس اماره و دوری از گناه و نظم در امورات زندگی دعوت و سفارش می کنم.

تقوا توصیه و سفارش علی بن ابی طالب است که در آخرین لحظات عمر شریفش این وصیت را دارند که صاحب خزائن از مقدس اردبیلی و از شیخ عباس قمی نقل کرده است :

که وقتی آقا امیرالمومنین ضربت خورد ،دسته دسته از مردم می آمدند به دیدار امام مظلوم و سئوالاتی مطرح می کردند که حجربن عدی فریاد می زد "خفَّ سئوالَکم" ،سئوالتان را کوتاه کنید ،که حضرت دیگر توان جواب دادن و پاسخ دادن را ندارد ،حضرت توان حرف زدن را ندارد اما در آن حال امیرالمومنین وصیت نامه ای نوشتند که هم اخلاقی است و هم سیاسی است

فرمودند: "اوصیکماوجمیع ولدى" به فرزندانم به حسن و حسین به همه بچه هایم وصیت می کنم ،یعنی این وصیت امیرالمومنین به من و شما هم هست به تعبیری همه ما وهمه پیروان علی ، فرزندان امیرالمومنین هستیم اگر شیعه علی باشیم اگر از امت واقعی پیغمبر باشیم چون پیغمبر اسلام فرمود: «أنا وعلىٌ ابوا هذه الامة» من و علی پدر این امتیم پس همه ما فرزندان علی هستیم که این پدر اینگونه وصیت می کند "اوصیکماوجمیع ولدى واهلى ومن بلغه کتابی" ،به حسن و حسین و همه فرزندانم و کسانی که از اهل من شمرده می شوند و کسانی که این وصیت نامه و نوشته من به آنها می رسد وصیت می کنم "بتقوالله" به تقوا الهی ،به خدا ترسی ،به پرهیزکاری وبه دوری از گناه که ثمره یک ماه روزه ماه مبارک رمضان همین تقوای الهى است که در قرآن آمده است﴿یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ﴾ ثمره همه عبادت ها ،ثمره نماز مان نیز براى دست یابی به تقواست که (یا أَیُّهَا النّاسُ اعبُدوا رَبَّکُمُ الَّذی خَلَقَکُم وَالَّذینَ مِن قَبلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقونَ )

آقا امیرالمومنین وصیت کرد "بتقوالله ونظم امرکم نظم "نظم در امورات زندگی و تدبیر در برنامه های روزانه تا راه سعادت را طی کنید "و صلاح ذات بینکم" ایجاد صلح و آرامش رفع کدورت بین مسلمین و ایجاد وحدت ، حتی وحدت بین شیعه و سنی که رهبری معظم علمدار این وحدت است و اصلاح بین مردم که پیغمبر فرمود اصلاح بین مردم از یک سال نماز و روزه برتر است.

بعد امیرالمومنین می فرماید : "الّاتبغیاالدنیا" به دنیا دل نبندید ،دنیا زودگذر است دنیا فریب تان ندهد "الدنیا سجن المؤمن و جنة الکافر" دنیا برای مومن زندان است و باید از آن فرار کند اما دنیا برای کافر بهشت است "الدنیا دارُالممرُّ لادارالمقر"دنیا گذرگاه است ،دنیا قرارگاه نیست باید مثل امیرالمومنین دنیا را سه طلاقه کرد که امیرالمومنین فرمود "یا صفراء ویا بیضاء غری غیرى" ای طلاهای زرد ،ای نقره های سفید بروید غیر علی را فریب بدهید که علی دنیا را سه طلاقه کرد ما شیعه علی باید دلبستگی به دنیا نداشته باشیم که امیرالمومنین می فرماید"الّاتبغیاالدنیا" به دنیا دل نبندید

بعد می فرماید "الله الله فی الایتام"شما را بخدا ،شما را بخدا به فکر یتیمان و فقرای جامعه باشید نکند گاهی یتیمی و فقیری سیر بخوابد و گاهی گرسنه بماند و حقوقشان ضایع گردد مواظب فقرای جامعه باشید فقرای جامعه را فراموش نکنید علی به فقرای جامعه سرکشی می کرد ،علی به یتیمان جامعه سرکشی می کرد ،علی چگونه به فکر یتیمان جامعه بود ،شیعه علی باید مانند علی باشد دراین شهرستان یک روزی با مسئولین از یک یتیم خانه ای وخانه ایتامی درسلمان شهر بازدید داشتیم دیدیم یک عده ای چگونه دارند فداکاری می کنند دلسوزانه از یتیمان و معلولان مراقبت می کنند گاهی بروید سربزنید کمک کنید خیرات کنید .

می فرماید"اللَّهَ اللَّهَ فِی جِیرَانِکُم‏"شما را بخدا،شمارا بخدا مواظب همسایه هایتان باشید ، همسایه سفارش شده پیامبر است پیغمبر می فرماید همسایه آزاری نکنید امیرالمومنین می فرماید همسایه آزاری نکیند حق همسایه را رعایت کنید با سروصدایتان همسایه تان را اذیت نکنید امیرالمومنین می فرماید پیغمبر آنقدر سفارش همسایه را می کرد که ما فکر کردیم که همسایه از همسایه ارث می برد ،"الله الله فی قرآنکم" شما را ، بخدا شما را بخدا مواظب قرآن تان باشید به قرآن تان عمل کنید مبادا دیگران در عمل به قرآن از شما پیشی بگیرند نگذارید قرآن در جامعه مهجور بماند قرآن را مواظب باشید ،قرآن بخوانید و به قرآن عمل کنید .

"اللَّهَ اللَّهَ فِی الصَّلَاةِ، فَإِنَّهَا خَیْرُ الْعَمَلِ وَ هیَ عَمُودُ دِینِکُمْ" امیرالمومنین می فرماید شما را بخدا، شما را بخدا مواظب نمازتان باشید این ستون دین تان است یعنی کسی که نماز را قبول ندارد پیغمبر را قبول ندارد کسی که نماز نمی خواند علی را قبول ندارد ،کسی که نماز نخواند و نماز را قبول نداشته باشد دین ندارد که اِ"نّ اوّلَ ما یُحاسب بِهِ العبدَ الصلاةَ ، فاِن قُبلت قُبِل ماسِواها واِن رُدَّت رُدَّ ما سواها" اولین چیزی که در قبر و قیامت از من و شما سئوال می کنند و محاسبه می کند نماز است اگر نماز قبول بشود ان شاءالله بقیه اعمال قبول می شود ولی اگر نماز رد بشود بدانید بقیه اعمال مردود است .

"الله الله فی بیت ربکم" امیرالمومنین می فرماید شما را بخدا ، شما را بخدا مواظب خانه خدا باشید خانه خدا را خالی نکنید اگر مسجد ،اگر خانه خدا ،اگر کعبه خالی بشود خدا به شما مهلت نمی دهد یعنی عذاب می فرستد یکی از شکایت کننده های فردای قیامت از انسان مسجد خواهد بود در این ماه رمضان آیا مسجدهایمان را پرشور نگه داشتیم ؟ نکند انسانی در این ماه رمضان به مسجد نرفته باشد و نتوانسته باشد حق مسجد را ادا کرده باشد ؟

بعد امیرالمومنین می فرماید "اللَّهَ اللَّهَ فِی الْجِهَادِ بِأَمْوَالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ وَ ألسنَتِکُم فی سبیلِ الله"، شما را بخدا،شمارا بخدا در راه خدا و برای حفظ دین خدا جهاد کنید هر کسی در هر لباسی می خواهد به دین ضربه بزند در مقابلش بایستید و جهاد کنید با زبانتان با جانتان با مالتان جهاد کنید در مقابل دشمنان دین خدا بایستید الحمدلله شما همیشه در حال جهاد هستید همیشه در جنگ هستیم همیشه باید آماده جهاد و دفاع از اسلام باشید جنگ به صورت های مختلف وجود دارد این روزها رهبری معظم از یک جهاد دیگری در جامعه رونمایی می کند آن جهاد کبیر است که به معنای تبعیت نکردن از دشمن و عدم انفعال در مقابل دشمن است این جهاد کبیر با تفکر انقلابی تحقق پیدا می کند .

رهبری معظم در این مدت بارها و بارها توصیه فرمودند که انقلابی باشید ،انقلابی فکر کنید ،انقلابی عمل کنید،انقلابی حرف بزنید ،انقلابی بمانید . به خبرگان رهبری به دولتمردان ،به مسئولان کشور و در همین دیدار اخیر مسئولان قضایی فرمودند: انقلابی باشید ،انقلابی عمل کنید و انقلابی بمانید.

در دیدار با اساتید حوزه های علمیه فرمودند: حوزه های علمیه باید انقلابی باشد .

در دیدار با معلمان فرمودند: که دانش آموزان را انقلابی تربیت کنید.

در دیدار اساتید دانشگاه فرمودند: جوانان را انقلابی بار بیاورید .دانشگاه باید انقلابی باشد ،دانشجو باید انقلابی باشد ،دانشجو باید یک مجاهد فی سبیل الله باشد به این سمت هدایت شود .

رهبری فرمودند: هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم ،هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم و ناکام شدیم .اگر از حرکت جهادی و اگر از حرکت انقلابی غفلت کنیم آن وقت ملت ایران سیلی می خورد .آن وقت اسلام سیلی می خورد .

رهبری که این همه تاکید بر انقلابی بودن دارد وظیفه ماست که روحیه انقلابی گری را در جامعه منتشر کنیم .

 

اما امروز در این شهرستان یک نفر انقلابی حرف بزند درد دل مردم جامعه را مطرح کند از مستضعفین دفاع کند مطالبه مردم را بیان کند در مقابل ولنگاری های فرهنگی جامعه فریاد بزند درمقابل فساد اقتصادی قد علم کند به فیش های حقوقی چند صد میلیونی برخی از مدیران اعتراض کند از مسئولین و دولتمردان بخواهد که سرمایه های خود را شفاف به مردم اعلام کند یا از امریکا بد بگوید و استکبار را زیر سئوال ببرد و فتنه را محکوم کند به گوشه قبای برخی ها برمی خورد!

 

اما در همین شهرستان در اواخر خردادماه یک سخنرانی آوردند که به ارکان نظام توهین می کند رکن رکین نظام یعنی ولایت فقیه را با طعنه زیر سئوال می برد اماکسی حرف نمی زند حالا من کار ندارم در آن جلسه عکس رهبری و امام را نصب نکردند عکس دیگران و فتنه گران را گذاشتند که این خود یک توهین است اما به رهبری در سخنرانی توهین می شود کسی حرف نمی زند! به روحانیت و عمامه به سرها تهمت می زند که دچار فساد اقتدارگرایی شدند و به صراحت اعلام می کند که منبر و محراب و وعظ و سخنرانی را قبول ندارم و بعد تصریح می کند که چه معنا دارد روحانیت بنشیند و تبلیغ کند و می گوید :تبلیغ و وعظ حلّال مشکلات نیست .اما کسی درمقابل این سخنان حرفی نمی زند و به گوشه عبای کسی هم برنمی خورد (شعار مرگ بر منافقین زمان حضار)

به نهاد انقلابی شورای نگهبان حمله می کند عملکرد شورای نگهبان را زیر سئوال می برد قانون اساسی را زیر سئوال می برد اما کسی اعتراض نمی کند .انتخابات جمهوری اسلامی را غیر آزاد معرفی می کند اصل دموکراسی و مردم سالاری دینی را زیر سئوال می برد برخلاف نظر رهبری حرف می زند و با این حرفش ناخواسته حتی رئیس جمهوری روحانی را هم زیر سئوال می برد چون اگر انتخابات آزاد نباشد روحانی در کدام سیستم رای آورد ؟ در همین سیستم رای آورد بااین سخنشان ناخواسته اعلام میکند که روحانى در یک فرایند غیرآزاد انتخاب شده است اما کسی اعتراض نمی کند .

 

اما اگر از انقلاب بگوئید ،از ولایت فقیه حرف بزنید ،سخن رهبری را تجزیه و تحلیل کنیم به گوشه قبای بعضى ها برمی خورد که خیلی کم هستند .

عزیزان من این سخنران حتی به چفیه بی احترامی می کند می گوید چفیه لباس عربی است،چفیه لباس فلسطینی است چفیه لباس من نیست من به چفیه اعتقاد ندارم من ایرانیم به چفیه افتخار نمی کنم .اما همه لب فرو بستند و دم نزدند .

چفیه ای که بخاطر عظمت و قداستش هنوز برجسته ترین شخصیت نظام ،رهبری معظم انقلاب در تمام جلسات رسمی و غیر رسمی در مقابل سلاطین و رؤسای دنیا آن را دور گردنش می گذارد .

چفیه ای که نماد انقلاب و مقاومت است که فرزندان این نظام امروز دور گردنشان می گذارند در سوریه و عراق در خون خودشان می غلطند اما آن را زیر سئوال می برند و کسی حرف نمی زند.     (شعار مرگ برضد ولایت فقیه حضار)

 

اما ما به چفیه افتخار می کنیم ،امروز عزت ما ،امنیت ما ،از چفیه هاست نه به دیپلماسی لبخند .عظمت ما از دیپلماسی لبخند نیست که می خواستند عزت را به پاسپورت و ویزای ایرانی برگردانند اما نتوانستند روادید نماینده ایران در سازمان ملل را بگیرند ! می خواستند کاری کنند که ایرانی ها در فرودگاه ها معطل نشوند اما در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی تجاوز می شود که کسی پاسخگو نیست.

حتی مسئولین ما در فرودگاه عربستان معطل می شوند و حتی از آنها اثر انگشت می گیرند قریب به 500نفر در منا کشته می شوند و کسی پاسخگو نیست و خائنین به حرم الهی پاسخگو نیستند .نماینده و وزاری ما را به عربستان راه نمی دهند که وزیر خارجه ما در مقابل امیر همیشه مست کویت زانو می زند تا واسطه دوستی ایران و عربستان بشود اما رهبر چفیه به گردن ما یک تشر می زند و عربستان را سرجای خودش مینشاند چون این چفیه قداست دارد این چفیه عزت می آورد .

رئیس جمهور ما در همایش قوه قضائیه می گوید مردم منتظرند عاملین حمله به سفارت عربستان معرفی و مجازات بشوند.

اما آقای رئیس جمهور مردم ما منتظرند که بدانند در مقابل فاجعه منا چه حرکتی شده است؟

مردم ما می خواهند بدانند که مسئولین ما درباره حادثه فرودگاه جده چه اقدامى کردند؟

امروز مردم ما می خواهند بدانند پس برجام اموال بلوکه شده ایران چه شده است؟

مردم ما می خواهند بدانند چرا تحریم ها برداشته نشده است ؟

مردم میخواهند بدانند در مورد غارت دومیلیارد دلاری سرمایه ایران از سوی امریکا چه کردید؟

مردم منتظرند که بدانند دولت با مدیران ارشد خود و صاحبان حقوق چندصد میلیونی چه برخوردی می کند ؟

مردم اینها را می خواهند بدانند ؟

 

این سخنران که خودش به ارکان نظام حمله می کند و چهره فتنه گران و براندازان را تطهیر می کند می گوید :دولت قبل ارکان نظام را فرو ریخت ،هویت دینی وهویت ملى و اخلاق مداری و ولایت را دچار چالش کرد شما بدانید من محمدی به دولت قبل کاری ندارم مدافع دولت قبل نیستم دولت قبل با همه خدماتش و با برخی از خطاهایش تمام شد و در زمان خودش ما نقدش کردیم اما من از فرماندار شما سئوال کردم که شما حرف های این سخنران را قبول دارید ؟ شما که فرماندار دولت قبل بودید آیا دولت قبل ارکان نظام را فرو ریخت ؟ آیا هویت دینی و ملی ما را فرو ریخت ؟

که فرماندار محترم شهرستان عباس آباد گفتند من این حرف ها را قبول ندارم خودم معترض هستم.

شما ببینید که چه کسانی ارکان نظام را فرو ریختند؟ مسلما فتنه گران 88 ، که به قول رهبری آن نانجیب هایی که مملکت را به سوی لبه پرتگاه سقوط بردند تمام نظام را هدف گرفته بودند که شعار می دادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است آنها ارکان نظام را زیر سئوال بردند و فرو ریختند .

 

دینداری وهویت دینى مردم را چه کسی دچار چالش کرد ؟ همان کسانی که در فتنه 88 به مسجد حمله کردند ،مسجد را آتش زدند قرآن را سوزاندند به هئیت های عزاداری در روز عاشورا حمله کردند پرچم عاشورا و پرچم سرخ حسینی را آتش زدند و سوزاندند و در روز عاشورا کف و سوت می زدند و رقاصی به راه انداختند و هلهله می کردند و روی یزید و عمربن سعد را شاد کردند و سفید کردند همان ها هویت دینی ما را دچار چالش کردند.

 

چه کسانی هویت ملی ما را دچار چالش کردند ؟ همان فتنه گرانی که به آن سوی مرزها به استکبار جهانی گرا می دادند که ایران را تحریم کنید تا تسلیم بشوند همان ها!

چه کسانی علیه ولایت حرکت کردند همان هایی که عکس امام را پاره کردند و شعار علیه اصل ولایت فقیه می دادند ؟

 

حالا می آیند با پروگری هوچی گری می کنند! فکر کردند ما یادمان رفته که کدام جناح، کدام گروه و کدام تفکر با فتنه بودند؟ که بعد از هفت سال رهبری معظم هنوز جریان فتنه را فراموش نکرده و در چند شب قبل در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت به صراحت به دولت تذکر دادند که رفتارتان را با فتنه گران 88 و کسانی که کشور را به لبه پرتگاه سقوط بردند نباید طوری باشد که فتنه گران تقویت شوند .نباید طوری سخن بگوئید یا اقدامی کنید یا نگرشی داشته باشید که موجب تایید و تقویت و حمایت از فتنه گران شود .

متاسفانه در هفته های اخیر شاهد این بودیم که برخی از مسئولین و منتسبین به آنان به گونه ای با محکومان فتنه88 رابطه برقرار کردند و رفتارهایی کردند که گویی اصلا در کشور فتنه ای رخ نداده است.اصلا بعضی ها منکر فتنه هستند ،حتی برخی از کسانی که ادعای ولایت مداری دارند ،ادعای انقلابی گری دارند اما در این چند سال یک بار کلمه فتنه را بکار نبردند و محکوم نکردند و چشمانشان را بروی همه آن قضایا بستند که در این کشور یک عده ای آشوب به پا کردند قصد براندازى داشتند وتلاش کردندکه نظام اسلامى را به چالش بکشند که اینها در مقابل این فتنه گرها تسامح و تساهل دارند یا به گونه ای رفتار می کنند که انگار فتنه گران برادر آنها هستند.

ما به مسئولین اعلام می کنیم تذکر رهبری را جدی بگیرید نباید مسئولان کشور و نزدیکان آنها به دیدار فتنه گران بروند یا به نحوی رفتار و سخن بگویند که موجب تقویت فتنه گران بشود که این را از بی بصیرت مى دانیم             (تکبیرحضار)

 

 

باید نماز جمعه بصیرت افزایی کند باید امام جمعه خطبه های بصیرت افزا داشته باشد منبرها و سخنرانی هایمان در جهت تقویت نظام و بصیرت دهی به مردم باشد امروز اگر رهبری در همه مسائل ورود می کند و موضعگیری می کند می فرمایند : من خیلی وقت است که شمشیر کشیدم ،من شمشیر کشیدم و از چپ و راست دارم شمشیر می زنم این کوتاهی از ماست چون اگر ما دیدیم سخنى علیه منافع ملی گفته شد ،اگر دیدیم نعره امریکا از دهان یک عده افراد موجه داخلی شنیده شد، اگر همنوایی با دشمن را دیدیم اگر نفوذ دشمن را دیدیم و به موقع موضعگیری کردیم و تودهن کسانی که برخلاف مسائل نظام سخن می گویند زدیم دیگر نیازی نیست رهبری وارد میدان بشود و شمشیر بزند.

 

اما وقتی که ما مصلحت اندیشی کردیم ،سکوت کردیم ،لب فروبستیم و رهبری منافع ملت و نظام اسلامی را در خطر می بینید و خودش وارد میدان و موضعگیری می کند یعنی اگر عمارها پای کار نیایند رهبری مجبور می شود در خط مقدم قرار بگیرد و این خوب نیست ما نباید میدان را خالی کنیم تا رهبری شمشیر بدست بگیرد .

متاسفانه ما همیشه پشت رهبری قرار گرفتیم .منتظریم که رهبری از ما دفاع کند .

 

متاسفانه امروز کار بجایی رسید که رهبری از بچه حزب الهی ها دفاع می کند که آن را افراطی نخوانند ،تندرو نخوانند که فرمودند: افراطی خواندن بچه حزب الهی ها توسط دشمن مساوی است با انقلابی بودن است مسئولین از ادبیات دشمن استفاده نکنند .بچه انقلابی را تندرو معرفی نکنید ،بچه های انقلابی و حزب الهی را تند و افراطی نخوانید رهبری امروز سپر بلای ما شده است می فرماید من از جوان انقلابی حمایت می کنم وبه آنها ارادت دارم این حمایت رهبری از جوانان انقلابی برای حفظ انقلاب است همه ما باید از حرکت انقلابی، از سخن انقلابی ،از عمل انقلابی ،از تفکر انقلابی ،از جوان انقلابی ،از دانشجوی انقلابی ،از طلبه انقلابی واز ملت انقلابی حمایت کنیم.      ( شعار حضار)

 

 

رهبری می فرماید : هرجا به روحیه انقلابی تکیه کردیم پیشرفت کردیم هر جا از ارزش ها کوتاه آمدیم و انقلاب را نادیده گرفتیم عقب افتادیم .امروز از حجاب کوتاه آمدیم بدحجاب ها شهرمان را آلوده کردند ،فساد ساحل ما را فرا گرفته است که دیگر نمی توانیم سر بلند کنیم بچه حزب الهی ها نگرانند می گویند ما نمی توانیم با زن و بچه هایمان به ساحل برویم

 

امروز ما از ارزش ها کوتاه آمدیم که در روز ماه رمضان مسافری می آید باید او را پذیرایی کنیم امروز می بینیم که باید برای مسافرها و برای توریست ها قلیان چاق کنیم و دود کباب بلند کنیم ،مگر قرار است که مسافرین در ماه رمضان قلیان بکشند؟ که در این جاده عباس آباد کلاردشت دارند قلیان می کشند و کباب می خورند. البته یک پذیرایی مختصر در پستویی داشته باشید که مسافرها روزه شان را به نحوی باطل کنند نه اینکه بیائید برای آنها کباب بزنید این بخاطر این است که ما از ارزش ها کوتاه آمدیم ونمی خواهیم برخورد کنیم نه مردم و نه مسئولین و نه نیروی انتظامی، هیچ کدام نمی خواهند انقلابی عمل شود حتی تذکر لسانی داده شود .

اما راه پیشرفت ایران اسلامی ،راه حفظ ارزش ها و انقلاب اسلامی احیای روحیه انقلابی و روحیه مجاهدت است که به قول رهبری خطر هم دارد شهادت هم دارد که من از خدا شهادت در راهش را طالبم .خدایا پروردگارا شهادت را نصیبم بفرما.

منبع: عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار