سردار عروج در گرگان :

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن با بوجود آوردن گفتمان های جدید به دنبال زیر سوال بردن گفتمان انقلاب اسلامی است ،گفت: هیچ گفتمانی جایگزین انقلاب اسلامی نمی شود.

هیچ گفتمانی نمی تواند تا ابد جایگزین انقلاب اسلامی شود / به زیاده گویی ها باید پاسخ قاطع داد

به گزارش گلستان24، سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه در اجتماع رهروان ولایت و یادواره شهدای مسجد امیر گرگان توسط جوانان انقلابی و ولایتمدار گرگان با محوریت هیئت حیدریون شهرستان و سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد:گفتمان انقلاب اسلامی که رمز آن ولایت مطلقه فقیه است در جهان پایدار است و دشمن، امروز به این گفتمان حمله می‌کند و می‌خواهد خیمه آن که ولایت فقیه است را نابود سازد.

سردار عروج تاکید کرد: جوانان ایرانی باید با تاسی از داشته های مذهبی خود و همچنین پیروی از رهبری ولی فقیه بتوانند در صحنه جنگ نرم دشمن را به شکست وادار کنند و با خواندن نماز اول وقت و نزدیک کردن قلوب خود به پروردگار بر دشمنان مسلط شوند، رزمندگان کشور در جریان جنگ تحمیلی مورد امتحان قرار گرفته و این امتحان تا به امروز نیز با جانباز شدن، شهید شدن و اسیر شدن رزمندگان ادامه داشته است.

وی افزود: متاسفانه امروز از داخل و خارج دارند ضربه وارد می‌کنند و در داخل مقام معظم رهبری بر برخورد با این فسادهای اقتصادی به رئیس جمهور دستور دادند که باید عمل شود و از خارج نیز برخی زیاده‌گویی‌ها و حرف‌های نابه‌جا می‌زنند که باید پاسخ قاطع داد و برخورد کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای حفظ موقعیت ولایت فقیه باید به دستورات و سخنان ولی‌فقیه گوش داد که چه می‌گوید و به آن عمل کنیم ، دشمنان از قدرت نظامی ما می‌ترسند و بیشتر از آن از این فرمانده و رزمندگان آن ترس ابدی دارند و متاسفانه در داخل برخی کم حرف گوش می‌دهند و درباره همین موضوع‌های فساد اقتصادی که اعلام شده کمتر از یک‌‎هزار نفر هستند برخورد کنید تا مردم امیدوار شوند.

UROJ 1

سردار عروج اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی با این ترکیب تا ابد پایدار است و خون این سربازان که به زمین ریخته شده بقای این گفتمان را تضمین کرده است ، همه انقلاب‌های 50 سال گذشته در دنیا انحراف پیدا کرده‌اند اما در ایران اسلامی وجود این رهبری سبب تداوم این گفتمان شده و به گفته دشمنان رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌تواند پاسخ هر قدرتی را بدهد.

عروج گفت: از قبل انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال تخریب گفتمان انقلاب اسلامی بودند اما هنوز موفق نشدند و به دنبال این هستتد تا با فرمول‌هایی دیگر موفق شوند.

عروج با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) فرمانده‌ای بی‌بدیل است که مانند آن در دنیا نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل افکار انسان‌ها را در جهت وجدان انسانی  هدایت کرد و آن را در مسیر اصلی و حق قرار داده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلال اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی با مسیری که در پیش گرفته است تا ابد با ملکوت ارتباط خواهد داشت و امیدواریم با حرکت در این مسیر بتوانیم به پیروزی واقعی برسیم.

UROJ 1

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار