عبدالهی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گلستان:

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گلستان گفت: بصیرت و مدیریت بانوان کشور حماسه 9 دی را رقم زد.

حماسه 9 دی، ثمره بصیرت و مدیریت بانوان کشور بود

 

به گزارش گلستان 24،  فائزه عبداللهی ظهر امروز در مراسم بصیرت‎افزایی و میثاق بانوان استان با ولایت در فرمانداری گرگان اظهار کرد: نقش زنان در 30 سال گذشته تا به امروز بسیار پررنگ و چشمگیر بوده است و این خود بیانگر این مطلب است که محور نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه این سال‎ها حمایت از حقوق زن بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمامی فراز و نشیب‎هایی که انقلاب ما سپری کرده است اما در تمامی این حوادث زنان نقش و جایگاه خود را برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی رها نکردند و همیشه همراه و همقدم با مردان در صحنه‎های نبرد حاضر شده‎اند.

با گذشت 3 دهه از انقلاب پیشرفتی شگفت را در امور بانوان می‎توان مشاهده کرد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گلستان با بیان اینکه با گذشت سه دهه از انقلاب پیشرفتی شگفت را در امور بانوان می‎توان مشاهده کرد، گفت: بانوان ایران زمین در دهه اول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و چه در دومین دهه یعنی سال‎های 1367 تا 1377 که اوج سازندگی و رشد علمی کشور بود و همچنین دهه سوم و فتنه 88 هیچ گاه عرصه نبرد و رقابت را ترک نکرده و همیشه با اعتقادی راسخ در راه امام و پیشوای خویش حرکت کردند.

عبداللهی همچنین با اشاره به اینکه هیچ‎گاه جریانات انحرافی از جمله جریان فمینیستی نتوانست بر روی دختران و بانوان ایرانی تاثیری بگذارد، خاطرنشان کرد: درعصر حاضر و بعد از گذشت سال‎ها متفکران غربی به این نتیجه رسیده‎اند که زنان باید همان‎گونه که اسلام و قرآن می‎گوید در حد اعتدال حرکت نمادین و از افراط و تفریط خوداری کنند.

عبداللهی اذعان داشت: هدف از برگزاری این‎گونه نشست‎ها بیان تاثیرگذاری نقش زنان در جامعه و همراهی این قشر ولایتی با رهبر نظام است تا بیگانگان بدانند که بانوان ایرانی هیچ‎گاه دین، عصمت و حجاب خود را دستاویز فتنه‎های شوم آنها نخواهند کرد.

بانوان ایرانی هیچ‎گاه از خط ولایت مطلقه فقیه تعدی نمی‎کنند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گلستان بیان کرد: همه گروه‎های سیاسی چه اصلاح‎طلب و یا اصول‎گرا با هر حزب و دسته‎ای باید در این بزرگداشت حماسی شرکت کنند و همدلی و همبستگی مردم و نظام را به صورتی شفاف و واضح به رخ دشمنان نظام واسلام بکشند.

عبداللهی با بیان اینکه بانوان ایرانی هیچ‎گاه از خط ولایت مطلقه فقیه و قانون مقدس جموری اسلامی تعدی نمی‎کنند، گفت: مادران این مرز و بوم همیشه با بصیرت و آگاهی خود فرزندانی سلحشور و با اعتقاد را تعلیم داده‎اند و از افتخارات آنان صبر و پایبندی به اعتقادات دینی خود و بیان آن در خانواده و جامعه است و این چنین مادرانی حماسه‎های عظیمی همانند 9 دی‌ماه را رقم می‎زنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار