عصر امروز در نشست توجیهی با خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مدیران شبکه‌های اجتماعی با حضور مدیر کل انتخابات استانداری گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: تعیین کننده نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس انتخابات هفتم (7) اسفند ماه است نه 29 بهمن در نشست یاش‌اولی‌های گنبد.

انتخابات هفت اسفند تعیین کننده نماینده مردم گنبد است نه ۲۹ بهمن در نشست یاشولی ها

به گزارش گلستان24،محمد حمیدی درجمع خبرنگاران تأکید کرد: اطلاع رسانی به موقع، سریع و آگاهی رسانی به مردم بوسیله فضای مجازی زحمات زیادی دارد و با توجه به شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شواری اسلامی باید برای ایجاد فضای نشاط انتخاباتی تلاش داشته باشیم.

محمد حمیدی افزود: 70 درصد از برگزار کنندگان هیئت‌های اجرایی انتخابات از معتمدان و مردم عادی هستند و این امر نشانگر این است که برگزاری انتخابات از سوی مردم و برای مردم است و فرمانداری نقش هماهنگ کننده و ایجاد بستر برای اجرای قانون دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به مقتضیات طبیعی زمان تبلیغات انتخابات، هفته‌ پرکار و پر تنشی در پیش داریم که با کمک هم و در هر سنگری که هستیم باید در مسیری گام برداریم که انتخابات سالم، آرام و عادلانه برگزار شود.

حمیدی گفت: فضای شهرستان گنبدکاووس فضای آرامی است و تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و مطبوعات نیز باید در راستای استفاده از مطالب صحیح تلاش کنند تا باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

وی با اشاره به شورای یاشولی اظهار کرد: به چه دلیل امروز باید 600 نفر از یاشولی‌ها جلسه‌ای تشکیل دهند و قبل از برگزاری انتخابات شخصی را به عنوان نماینده انتخاب کنند که همه‌ی اقوام آنان به آن شخص رای دهند در صورتی که یاش‌اولی‌ها می‌توانند انتخاب اصلح خود را داشته و خود به آن رای دهند نه اینکه افرادی در جامعه مجبور به رای دادن به شخص خاص شوند این مسیر خوبی برای آینده شهرستان گنبدکاووس نیست.

منبع:ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار