شهردار گرگان:

شهردار گرگان درباره شکایتش از رئیس شورای شهر گرگان گفت: شکایتم از رئیس شورای شهر شخصی است و علیه وی در محاکم قضایی شکایت کردم.

شکایتم از رئیس شورای شهر شخصی است/ مردم خسارت برگزار نشدن جلسات شورا را متحمل می‌شوند

به گزارش گلستان24، حسین صادقلو  اظهار داشت: شکایتم از خانم نورا رئیس شورای شهر شخصی است و وی در نامه‌ای به من در آن نشر اکاذیب کردند و من برای اعاده حیثیت و دفاع از موقعیت قانونی خود، به دادگاه شکایت کرده‌ام.

وی با اشاره به برگزار نشدن برخی جلسات شورای شهر گفت: کوتاهی‌هایی صورت می‌گیرد که جلسات شورای شهر برگزار نمی‌شود که این سبب وارد شدن خسارت به مردم شهر می‌شود و خسارت عدم تشکیل جلسات شورای شهر مستقیم به سرنوشت پیشرفت امورات شهری و شهروندان گرگان وارد می‌شود.

شهردار گرگان همچنین درباره پروژه هتل شهرداری ناهارخوران گرگان و اختلافات با اعضای شورای شهر تصریح کرد: زمین هتل ناهارخوران گرگان بیش از 40 سال از سوی منابع طبیعی در اجاره شهرداری قرار گرفته و به همین علت اجازه واگذاری آن به سرمایه‌گذار در قالب مشارکت نبوده است.

صادقلو گفت: برای رفع این مشکل با پیگیری‌های مکرر توانستیم مصوبه خریداری زمین هتل را از امور اراضی بگیریم و قیمت کارشناسی آن انجام شده و برای پرداخت پول آن باید مصوبه شورای شهر را بگیریم.

وی افزود: به شورای شهر نامه نوشتیم که اجازه پرداخت این پول را که ما در بودجه دیده‌ایم را بدهند و منتظر تصویب آن در شورای شهر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار