بیانیه جهانشاهی در فضای مجازی

فاضل جهانشاهی مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرگزپس از انتخاب با اکثریت آرا در هیئت مدیره فوتبال بندرگز و تصویب وی از سوی هیئت فوتیال استان گلستان سکان هدایت هیئت فوتبال بندرگز را در دست گرفت.

فاضل جهانشاهی رسماً رئیس هیئت فوتبال بندرگز شد

به گزارش گلستان24، در جلسه ای که در تاریخ 20 خرداد 95 در اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز، بزرگان فوتبال و مدیران باشگاه های فوتبال شهرستان برگزار شد فاضل جهانشاهی  با رای اکثریت به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرگز انتخاب شد.

فاضل جهانشاهی در کارنامه خود مدیرعامل اسبق باشگاه ملوان بندرگز و عضو شورای اسلامی شهر بندرگز را دیروز با حکمی از سوی هیئت فوتبال استان گلستان رسمن به ریاست هیئت فوتبال بندرگز منصوب شد.

در زیر اولین بیانه ای که فاضل جهانشاهی به عنوان رئیس هیئت فوتبال بندرگز در فضای مجازی منتشر کرد می خوانید؛

سلام خدمت همه عزیزان و جامعه فوتبالی بندرگز

مجددا تشکر میکنم از حسن اعتماد جامعه ورزش و فوتبال.

امیدوارم بتونم پاسخ اعتماد بزرگواران رو با ایجاد فضای تعامل و کار در فوتبال بندرگز که نتیجه اون پیشرفت فوتبال در همه ابعاد باشه رو بدم. 

تشکر از حسن اعتماد هیات فوتبال استان. 

فقط این نکته رو اشاره کنم که تا امروز در کنار انجام وظیفه به عنوان عضو شورای اسلامی شهر برای کمک به فوتبال ، با توجه به مسئولیت در ملوان بندرگز ، تمام و کمال در خدمت فوتبال ساحلی بودم اما از امروز با افتخار در خدمت تمام فوتبال بندرگز هستم و با تمام توان انجام وظیفه میکنم و عدالت در انجام وظیفه رعایت خواهد شد.

پیشرفت فوتبال بندرگز باید در همه زمینه ها و حوزه ها صورت بگیره. ساحلی ، فوتسال ، چمنی ، بانوان ، رده های سنی و ... به یک چشم دیده بشن و با توکل به خدا و برنامه ریزی مناسب در این مسیر حرکت میکنیم و لازمه رسیدن به این هدف ، همکاری بین همه ارکان فوتبال در شهرستانه. 

به امید روزهای خوب برای فوتبال بندرگز.

فاضل جهانشاهی

رئیس هیئت فوتبال بندرگز

انتهای پیام/

منبع: کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار