رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از کتابت وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافعین حرم برگزار می‌شود.

وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم گرگان کتابت می‌شود

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام یعقوب مهدوی، اظهار داشت: مراسم کتابت وصیت‌نامه شهدای مدافعین حرم با حضور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان گرگان و آموزشگاه مرکز تخصصی خوشنویسی ریحان برگزار شد.

وی ادامه داد: نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌‌ریزی کتابت وصیت نامه شهدای مدافعین حرم شهرستان گرگان با حضور دستگاه‌های مذکور برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان گرگان این همایش همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس در 2 نقطه از محل‌های پرتردد شهر گرگان به صورت همزمان برگزار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای مدافعین حرم، اظهار کرد: این مراسم به منزله ارج نهادن به وارسته ترین  انسانها و پاکترین و بی ریا ترین فرزندان ایران اسلامی مان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با بیان این نکته که جان انسان با ارزشترین و گرانبهاترین داشته هر انسان است، افزود: شهدا فرزندان پاک گرگان زمین و سرمایه عظیم جامعه هستند که برای دفاع از این مرزو بوم از جان خود گذشتند.

مهدوی افزود: همزمان با برگزاری این همایش 10 نفر از هنرمندان انجمن تجسمی که در رشته تصویرگری فعالیت می‌کنند به صورت زنده و در قالب کارگاه ورکشاب تصویر شهدای گرانقدر مدافع حرم شهرستان گرگان را طراحی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار