بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان و سردی هوایی که زمستان را برای ساکنان مسکن مهر سخت کرده بود چند روزی است که وصل انشعابات گاز ساکنین مسکن مهر بندرترکمن آغاز شده است.

گاز رسانی به مسکن مهر بندرترکمن بعد از گذشت یک ماه از زمستان

وصل این انشعابات برای ساکنینی صورت می گیرد که با واریز علی الحساب دویست هزارتومانی به حساب مسکن مهر  زمینه لازم را برای گرم شدن خانه های خویش فراهم سازند.لذا فقط افرادی که این هزینه اولیه را پرداخت کنند می توانند گاز را میهمان خانه های خود کنند.

به گزارش گلستان 24، البته به گفته ساکنین این مبلغ فعلا به عنوان علی الحساب برای صاحب گاز شدن ساکنین واریز می شود و معلوم نیست ماههای آینده چه مبلغی دریافت شود این در حالی است که قبل از وصل انشعابات ساکنین با مراجعه به فرمانداری و حتی استانداری پیگیر وصل انشعابات گاز شده بودند و اعلام شده بود که به زودی برای وصل انشعابات آنان اقدامات اساسی انجام می شود. اما صحبتی از گرفتن مبلغ جدید نشده بود و قرار بود افراد برای گرفتن دفترچه های قسط خود به بانک مسکن مراجعه کنند  تا هزینه کلی که باید صرف امورات مسکن مهر شود از بانک مسکن آزاد شود تا اقدامات اولیه صورت پذیرد. اما اکنون صحبت از پرداخت هزینه ای جدید شده که ساکنین با پرداخت آن می توانند گرمی را به خانه خود سرازیر کنند.

با این احوال سوالاتی در ذهن باقی می ماند که براستی این هزینه های جدید تا کی باید ادامه دار باشد و ساکنین برای داشتن سرپناه خود متحمل هزینه های جدید شوند؟! و آیا برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این منطقه که در حال حاضر بوی بد و گندابهای پس زده آن ساکنین را رنج می دهد باید هزینه ای دیگر پرداخت شود؟!

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار