فیس­بوک با وجود سیر معکوسی که در دوره‌ی اول رقابتی در لاگین شبکه داشت و باعث شد سهام بازار را در شش دوره‌ی اول از دست بدهد با این حال، افزایش 1.5 درصدی سهام لاگین شبکه را در پی داشت.

رویه معکوس فیسبوک در لاگین شبکه‌های اجتماعی

به گزارش گلستان 24 به نقل از "جانرین"، فیس­بوک برای ششمین بار متوالی، سیر معکوس را در میزان لاگین کاربران داشته است. با این حال جانرین اعلام کرد در حال حاضر گوگل تنها رقیب فیس بوک از نظر تعداد ورود به سیستم می‌باشد. به علاوه فیس­بوک بعد از، از دست دادن رده‌ی نخست خود در اولین دوره در سال 2014؛ در طول دوره‌ی دوم، گوی سبقت را از گوگل و لینکداین در یک رقابت تنگاتنگ ربود.

لاگین شبکه‌های اجتماعی

تلاش یاهو در وادار کردن کاربرانش برای ورود به سیستم کارآمد نبود و توییتر در این مورد از یاهو پیشی گرفت و در جایگاه سوم قرار گرفت. "جانرین" در مورد فیس­بوک در "بلاگ اسپات" خود گفت: "فیس­بوک با وجود سیر معکوسی که در دوره‌ی اول رقابتی در لاگین شبکه داشت و باعث شد سهام بازار را در شش دوره‌ی اول از دست بدهد با این حال، افزایش 1.5 درصدی سهام لاگین شبکه را در پی داشت. این افزایش به ویژه در بخش‌های رسانه ای، سهام ریتیل و سایت‌های حمایتی افزایش دو درصدی داشته"است.

فیس­بوک در روند رشد خود ابتدا از یاهو پیشی گرفت که به نظر می‌رسید کاهش 3 درصدی در سهام داشت، و برای اولین بار در دوره‌ی سوم خود از سال 2012، سهام توییتر نیز از یاهو سبقت و در رده‌ی سوم قرار گرفت. فیس­بوک همچنین از گوگل و لبنکداین نیز به عنوان محبوب‌ترینسایت‌های حمایتی پیشی گرفت.

لاگین شبکه‌های اجتماعی

تحلیل

اگرچه در بسیاری از نظرسنجی‌ها آمار کاربران فیس­بوک رو به افزایش است، اما این سایت به دلیل دارا بودن مشکلات امنیتی از قبیل سرقت اطلاعات و جاسوسی برای دستگاه‌های امنیتی آمریکا و از سوی دیگر به دلیل ضعف امنیتی این سایت ممکن است اطلاعات کاربر در اختیار دیگران قرار بدهد از اعتماد کمتری نسبت به دیگر فضاهای مجازی برخوردار شده است و بسیاری از کاربران آگاه ترجیح می‌دهندداده‌های خود را در محیط‌های اجتماعی دیگری برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند

ارسال نظر

آخرین اخبار