حمیدرضا بهمنی نژاد

تحول فوق العاده شخصیتی ، تغییر سبک زندگی ها ، کم شدن دیدو بازدید ، از بین رفتن عفت و حیا و مشکلات امنیتی از مضررات شبکه های اجتماعی است .

عرصه ارتباطات عرصه نبرد در آینده است که از گلوله های جنگی خطرناک ترند.

به گزارش گلستان 24 ، حمیدرضا بهمنی نژاد در سخنرانی همایش بسیج و رسانه در سالن تالار اشراق صدای و سیمای استان گلستان بیان کردند : در طی دهه های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر افزایش رسانه ها در جهان هستیم .در حال حاضر شاهدیم حتی سینما کاربرد نظامی پیدا کرده و برای نمونه میشود به نقش اساسی هالیوود قبل و بعد از از 11 سپتامبر اشاره داشت . فیلم محاصره یا حکومت نظامی سه  سال قبل از 11 سپتامبر ساخته شد که زمینه سازی 11 سپتامبر بود که در آن انفجارات و ترور ها مقصری بجز مسلمانان نداشته باشد و عجیب است این فیلم در شهر نیویورک و محل های پرتردد ساخته میشود.

در تمامی صحنه ها ترور ، موسیقی که اول فیلم با اذان پخش شده تا انفجارات در ذهن ها با اذان مسلمانان تلقی شود . یا فیلم 300 که چگونه بصورت تاریخی به جنگ با ایرانیان می پردازند و تاریخ تحریف میشود.

وی در ادامه افزود همینطور شبکه های ماهواره ای که رشد و فرآیند آنان را می بینیم بیشتر به ماهیت آنان پی خواهیم برد درحال حاضر 165 شبکه فارسی زبان برعلیه نظام اسلامی فعال هستند و  اکثرا بصورت غیرمستقیم در حال عوض کردن اعتقادات ، قرهنگ و سبک زندگی در جمهوری اسلامی هستند .

درحال حاضر شبکه فیس بوک بیش از یک میلیارد عضو دارد که حدود 600 میلیون نفر از طریق موبایل فعالیت میکنند و میانگین سنی استفاده کنندگان 21 سال است .

بهمن نزادگرگان

بهمن نژاد ادامه داد : تحول فوق العاده  شخصیتی ، تغییر سبک زندگی ها ، کم شدن دیدو بازدید ، از بین رفتن عفت و حیا و مشکلات امنیتی از مضررات شبکه های اجتماعی است .باید بدانیم عرصه ارتباطات عرصه نبرد در آینده است که از گلوله های جنگی خطرناک ترند.

ایشان رسالت اصحاب رسانه بر چهار محور دانستند

  1. بازخوانی و یادآوری حافظه تاریخی مردم
  2. روشنگری در خصوص تحریف برخی حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی
  3. روشنگری نسبت به نقش امپریالیسم و منشا فرقه های انحرافی و نوظهور
  4. عدم غفلت از دشمن اصلی

ارسال نظر

آخرین اخبار