اقدام این زن در عصر مدرنیت و ادعای گوش خراش کن جوامع غربی در دست یابی به تمدن و پیشرفت، فقط نشان از دوری این جوامع از خدا و معارف دینی، حتی دین دستکاری شد خود غربیان که به صراحت از این قبیل اقدامات انسان را منع می نماید را دارد.

 مراسم جشن برای خودکشی!
یک زن در ایالت کالیفرنیای آمریکا برای مراسم "خودکشی قانونی" خود جشن خداحافظی برگزار نمود.

به گزارش گلستان24، بنا بر این گزارش آسوشیتدپرس نوشت: بتسی دیویس قبلا همه دوستان و اقوام را از جزئیات تصمیم خود آگاه کرد. او از مهمان‌هایش با انواع نوشیدنی‌ها، کوکتل‌ها و همچنین پیتزای محبوبش، که همیشه از یک رستوران محلی می‌خرید، پذیرایی کرد. 

 

این زن که یک هنرمند ۴۱ ساله می باشد به بیماری "اسکلروز جانبی آمیوتروفیک" یا "لو گهریگ" مبتلا بود بیماری که دستگاه عصبی مغز و نخاع را به صورتی پیش رونده و غیرقابل ترمیم از بین می‌برد و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد. 

 

به گزارش خبرنگار ما اقدام این زن در عصر مدرنیت و ادعای گوش خراش کن جوامع غربی در دست یابی به تمدن و پیشرفت، فقط نشان از دوری این جوامع از خدا و معارف دینی، حتی دین دستکاری شد خود غربیان که به صراحت از این قبیل اقدامات انسان را منع می نماید را دارد.

به گزارش عصر امروز متاسفانه در حالی ما هر روز شاهد شنیدن خبرهایی اینچنینی از پوچی و بی هویتی در جوامع غربی هستیم که روشنفکران غربزده ایرانی آرزوی داشتن همچنین جامعه هایی بی هویتی را برای ایرانیان دارند! جوامعی که انسان بجای دست به دامان فضل الهی و برای رهایی از مشکلات و آسیب ها دست به احمقانه ترین کارها می زند و این است الگوی امروزی این جوامع برای کشورهای درحال رشد و توسعه.

 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار