با حضور وزیر کشور و استقبال پرشور شهروندان؛

روگذر احسان حاجی حتم لو شهید مدافع حرم گلستان، با حضور وزیر کشور و در میان استقبال پرشور شهروندان گرگانی افتتاح شد.

پل روگذر شهید حتملو در گرگان افتتاح شد

به گزارش گلستان24، پل روگذر شهید حاجی حتم لو که نام نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است، شامگاه یکشنبه با حضور رحمانی فضلی وزیر و خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور، حسن صادقلو استاندار گلستان، حسین صادقلو شهردار گرگان، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه های اجرایی استان، معاونان و مدیران استانداری و شهرداری، اعضای شورای شهر گرگان و همچنین با حضور بیش از ۱۲ هزار شهروند گرگانی در انتهای بلوار بهارستان بزرگراه شهید کلانتری شهرستان گرگان افتتاح شد.

شهردار گرگان در آئین افتتاح این طرح اظهار کرد: این پروژه چندماه قبل با حضور مهندس خندان دل معاون وزیر کشور در گرگان کلنگ زنی شد و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

حسین صادقلو افزود: روبه روی این پل، پل دیگری با تاخیر سه ماهه نسبت به این پروژه کلنگ زنی شده و قرار است در روز ۲۵ آذرماه و همزمان با اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان به بهره برداری برسد.

صادقلو به میزان بودجه شهری اشاره و اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهر گرگان ۱۱۰ میلیار تومان بود که امسال با کمک مدیران و کارمندان شهرداری به ۲۲۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک شهروندان اقدام به شروع، اجرا و به پایان رسانیدن تعداد قابل توجهی طرح های عمرانی، گردشگری و تفریحی شده ایم که تعداد آن از ۱۰۰ طرح عبور کرده است.

به گفته وی، تمام این اقدامات به لطف خدا و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران استانی و پشتیبانی نمایندگان مجلس و همراهی اعضای شورای شهر به سرانجام رسیده است.

شهردار گرگان در پایان از تمام افرادی که در اتمام این طرح نقش داشتند اعم از کارگر تا پیمانکاران  و متخصصان، تشکر کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار